تاریخ انتشار: 1402/12/23 17:48
کد خبر: 1269095

تراکتور در تبریز هوادار را با چهار گل بدرقه کردند

تیم فوتبال تراکتور تبریز موفق شد از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۴ بر ۲ هوادار را مغلوب کند.
تراکتور در تبریز هوادار را با چهار گل بدرقه کردند

دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و هوادار از هفته بیستم لیگ برتر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام(ره) با قضاوت بیژن حیدری برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر ۲ تراکتور به پایان رسید.

تراکتور خیلی زود موفق شد در دقیقه ۶ گل اول را به ثمر برساند. ارسال کرنر ریکاردو آلوز با تاثیر عارف آقاسی در دهانه دروازه به گووستاو واگین رسید و این بازیکن موفق شد با ضربه سر دروازه علیرضا حقیقی را باز کند. تی‌تی‌ها نیمه دوم را نیز طوفانی آغاز کردند و در دقیقه ۵۶ اختلاف را به ۲ گل افزایش دادند. ارسال مهدی شیری با ضربه سر رحمان جعفری تبدیل به گل دوم تراکتور شد.

تراکتور موفق شد در دقیقه ۵۸ روی یک کار تیمی تماشایی توسط میلوش دلتیچ گل سوم را وارد دروازه هوادار کند. شاگردان پاکو خمس دست بردار نبودند و در دقیقه ۷۳ رحمان جعفری گل چهارم را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و هوادار در دقیقه ۸۰ یکی از گل‌ها را توسط امین پورعلی جبران کرد و در دقیقه ۹۰ مهدی باقری گل دوم هوادار را به ثمر رساند تا کمی از سنگینی این شکست کم کند.

با این نتیجه تراکتور ۳۵ امتیازی شد و در رتبه پنجم قرار گرفت و در مقابل هوادار با ۱۹ امتیاز در رتبه دوازدهم ایستاد.

ترکیب ابتدایی تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، سیدمهدی حسینی، میلوش دلتیچ، امیرحسین حسین‌زاده، رحمان جعفری.

سرمربی: پاکو خمس

ترکیب ابتدایی هوادار:

علیرضا حقیقی، صائب محبی، مرتضی منصوری، سبحان پسندیده، محمد چهارمحالی، محمد عباسی، داریوش شجاعیان، مهدی گودرزی، فرهاد زاوشی، کریم اسلامی و امیرحسین بهادر.

سرمربی: مسعود شجاعی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb66pn

آخرین اخبار