تاریخ انتشار: 1402/10/09 17:26
کد خبر: 1265171

منچسترسیتی به کورس قهرمانی برگشت

هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با ۶ دیدار پیگیری شد که منچسترسیتی به پیروزی رسید و برنتفورد حریف کریستال پالاس نشد.
منچسترسیتی به کورس قهرمانی برگشت

هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک روز مانده به پایان سال ۲۰۲۳ با ۶ دیدار آغاز شد.

در مهم‌ترین دیدار امروز از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه شاگردان پپ گواردیولا در منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف شفیلد یونایتد رفتند. سیتیزن‌ها که با ۳۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار داشتند، در دیدار هفته گذشته خود در حالی برابر اورتون با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسیدند که نیمه نخست بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بودند و در نیمه دوم موفق شدند کامبک زده و بازی را به سود خود رقم بزنند.

در دقیقه ١۴ بازی سیتی برابر شفیلد، رودری روی پاس فیل فودن موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه شفیلد کند. نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر سیتیزن‌ها به پایان رسید. در دقیقه ۶٢ نیمه دوم، این بار خولیان آلوارز روی پاس فودن موفق شد گل دوم شاگردان گواردیولا را وارد دروازه شفیلد یونایتد کند.

این بازی در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر سیتی به پایان رسید. شاگردان گواردیولا با این پیروزی ۴۰ امتیازی شدند.

در دیگر بازی همزمان نیز برنتفورد که سامان قدوس ستاره تیم ملی ایران را در ترکیب خود داشت در ورزشگاه خانگی خود به مصاف کریستال پالاس رفت. در پایان این بازی با نتیجه ٣ بر یک به سود کریستال پالاس تمام شد تا قدوس و یارانش در آخرین بازی سال ۲۰۲۳ میلادی شکست بخورند.

نتایج سایر دیدارهای امشب:

استون‌ویلا ٣ - ٢ برنلی

ولورهمپتون ٣ - صفر اورتون


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb68zz

آخرین اخبار