تاریخ انتشار: 1402/08/09 19:03
اسپانیایی‌ها برای جواد سنگ تمام گذاشتند
کد خبر: 1260195

پست مشترک اوساسونا - استقلال: موفق باشی نکو

باشگاه اوساسونا با انتشار تصویری از جواد نکونام، برای سرمربی استقلال آرزوی موفقیت کرد.
پست مشترک اوساسونا - استقلال: موفق باشی نکو

 باشگاه اوساسونا همچنان به یاد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ خود است. جواد نکونام که در دو مقطع و از سال 2006 تا 2012 و همچنین از 2014 تا 2015 برای این تیم اسپانیایی به میدان رفته بود، با پیامی ویژه از سوی این باشگاه اسپانیایی مواجه شده است.

سرمربی کنونی استقلال که نزدیک به 200 بار برای اوساسونا در رقابت های مختلف به میدان رفت و موفق شد دروازه تیم هایی مانند رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، اتلتیک بیلبائو و بوردو فرانسه را باز کند، به طور کلی 31 مرتبه برای این تیم گلزنی کرد و بازوبند اوساسونا را نیز بر بازو بست.

1947982

حساب های رسمی باشگاه اوساسونا بارها و در پست ها و استوری های مختلف، به مناسبت های گوناگون، درخشش نکونام با لباس این تیم را یادآوری کرده بودند و حالا نیز به بهانه حضور این سرمربی جوان روی نیمکت استقلال، برای وی آرزوی موفقیت کرده اند.

 

1947981

نکونام که امسال و در میان کوهی از مشکلات و حواشی سکان هدایت تیم محبوب خود را بر عهده گرفته، تاکنون توانسته است نتایج خوبی را روی نیمکت آبی های پایتخت کسب کند و در حال حاضر نیز که هفت هفته از رقابت های لیگ سپری شده، آنها صدرنشین مسابقات هستند.

حالا نیز حساب رسمی اینستاگرام اوساسونا با انتشار پوستری از نکونام که یک کپشن مشترک به سه زبان اسپانیایی، فارسی و انگلیسی را به همراه دارد، برای سرمربی استقلال آرزوی موفقیت کرده است.

در توضیح این پوستر نوشته شده است:
«اسطوره ما، جواد نکونام
‎سرمربی استقلال، صدرنشین لیگ برتر ایران 
‎رکورددار بیشترین مسابقه به عنوان بازیکن خارجی در تاریخ اوساسونا، برای او در این راه آرزوی موفقیت داریم

1947984

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb6b7b

آخرین اخبار