تاریخ انتشار: 1402/08/17 16:09
کد خبر: 1260795

بیانیه تند باشگاه سایپا در مورد داوری‌ها

باشگاه ساییپا با انتشار بیانیه‌ای نسبت به داوری مسابقه هفته گذشته با خیبر خرم آباد معترض شد.
بیانیه تند باشگاه سایپا در مورد داوری‌ها

باشگاه سایپا با انتشار بیانیه‌ای نسبت به داوری مسابقه هفته گذشته با خیبر خرم آباد معترض شد. در بیانیه باشگاه سایپا آمده: وقتی صحبت از بُریدن سر میکنیم، دقیقا به این دلیل است  دوشب قبل از آنکه رسانه ملی برای چندمین بار از وجود یک باند مافیایی در کمیته داوران که  به نفع چند تیم خاص کارسازی می کنند صحبت کند،  یک سلسله اتفاقاتی در خرم آباد و در دیدار سایپا و خیبر به وقوع پیوست که منجر به شکست نارنجی پوشان تهرانی در دیار فلک الافلاک گردید!!

 اگر با دقت به صحبت‌های سرمربی سایپا در پایان این دیدار توجه کنیم ، در میابیم که مهدیِ حسینی نسب در لابه لای صحبت های خود به موضوع مهمی اشاره کرده است به ویژه در آنجایی که اعلام می کند: حتماً لازم نیست داوران برای بعضی تیم ها اعلام پنالتی کنند، همین که آنان بصورت چراغ خاموش برخی صحنه ها را بالعکس سوت زده تا جریان بازی به شکلی دیگر پیش رود، کافیست ، چون همین اقدام کافیست تا تیم مقابل به لحاظ روحی و روانی به هم ریخته و نظم تاکتیکی و روانی آنان برهم بریزد!  و اتفاقاً همین ماجرا در دیدار سایپا و خیبر به وقوع پیوست و نهایتاً این سرمربی سایپا بود که به واسطه اعتراض به همین شکل داوری، از زمین مسابقه اخراج گردید.

 از آنجا که ماه هیچگاه زیر ابر باقی نمی ماند، تمامی صحنه های مشکوک داوری ، دسته بندی شده و در اختیار کمیته محترم انضباطی و همچنین اهالی رسانه قرار داده می شود تا  افکار عمومی و هواداران شریف فوتبال در مورد این صحنه ها قضاوت نمایند. در پایان تاکید می کنیم که باشگاه سایپا کوچکترین مشکلی با عزیزان در باشگاه خیبر خرم آباد نداشته و هدف ما از ارائه این موارد، پاک کردن فضای فوتبال از دست های آلوده و ناپاکی است که بجز منافع شخصی خود، به هیچ مطلب دیگری فکر نکرده و اهمیتی قائل نمیشوند.

فردا که پیشگاه حقیقت شود پدید

شرمنده رهروی که عمل بر مَجاز کرد.

یاحق

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb6olb

آخرین اخبار