تاریخ انتشار: 1402/08/23 08:48
کد خبر: 1261171

رئال مادرید در دو راهی امباپه - هالند

باشگاه رئال مادرید برای تقویت خط حمله خود چشم به جذب یکی از دو ستاره پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی دارد.
رئال مادرید در دو راهی امباپه - هالند

به گزارش فرتاک ورزشی؛ باشگاه رئال مادرید که تابستان 2022 تلاشی نافرجام برای خرید امباپه 24 ساله داشت، تابستان اخیر هم بار دیگر سعی داشت تا با ارائه پیشنهادی 120 میلیون یورویی به پاری‌سن‌ژرمن، این ملی‌پوش فرانسوی را جذب کند اما در نهایت او ترجیح داد تا سال پایانی قراردادش را هم در جمع پاریسی‌ها باقی بماند. اخیراً هم بار دیگر شایعه شد که رئالی‌ها با امپابه مذاکراتی داشته‌اند که این باشگاه اسپانیایی با انتشار بیانیه‌ای به طور رسمی اعلام کرد نه مذاکره‌ای با این ستاره فرانسوی داشته‌اند، نه مذاکره‌ای با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن.

حالا خبر می‌رسد که باشگاه رئال مادرید برسر دو راهی جذب کیلیان امباپه و ارلینگ هالند قرار گرفته‌ است. بر اساس گزارش «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه؛ تعداد بیشتری از مدیران باشگاه رئال مادرید اکنون ترجیح می‌دهند سراغ به خدمت گرفتن ارلینگ هالند 23 ساله در تابستان پیش‌رو بروند، این در حالی است که گفته می‌شود این مهاجم نروژی بند ویژه‌ای در قراردادش با منچسترسیتی دارد که در صورت دریافت پیشنهاد از رئال مادرید، بند فسخ 200 میلیون یورویی‌اش اجرایی شود.

در ادامه این گزارش آمده است؛ فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید همچنان رؤیایی به خدمت گرفتن کیلیان امباپه را در سر دارد، اما باشگاه رئال مادرید رویکرد خود را تغییر داده است، آنها دیگر حاضر نیستند خود را در مورد جذب این ستاره فرانسوی جلو بیندازند و پیام روشنی دارند و آن اینکه اگر امباپه می‌خواهد به رئال ملحق شود، خودش باید دست به کار شود.  

هالند که تا پایان ماه ژوئن 2027 با منچسترسیتی قرارداد دارد، این فصل در 18 بازی 17 گل برای این تیم لیگ برتری به ثمر رسانده است. در سوی دیگر امباپه هم فصل خوبی را با پاری‌سن‌ژرمن سپری می‌کند و در 15 بازی 15 گل‌زده به نامش به ثبت رسیده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb6x86

آخرین اخبار