تاریخ انتشار: 1403/02/11 18:03
کد خبر: 1274095

تراکتور- استقلال؛ انتقام قرمز یا ادامه راه قهرمانی آبی؟

استقلال و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر یکی از حساس ترین بازی ها را برگزار خواهند کرد.
تراکتور- استقلال؛ انتقام قرمز یا ادامه راه قهرمانی آبی؟

به گزارش فرتاک ورزشی

استقلال که برای ادامه هموار کردن راه قهرمانی به تبریز سفر کرده، راهی جز شکست تراکتور ندارد و به خوبی می داند اگر مساوی هم کند احتمال دارد جام را از دست دهد. شاگردان جواد نکونام پرسپولیس را بیخ گوش خودشان می بینند و تنها رقیب اصلی شان برای قهرمانی همین پرسپولیس است که این تیم‌ هم بازی راحتی مقابل سپاهان‌ندارند.

البته چون استقلال قبل از پرسپولیس به میدان می‌ رود قطعا تساوی و یا شکست استقلال انگیزه سرخپوشان را چند برابر می کند تا آنها سپاهان را در تهران شکست دهند و حکم قهرمانی را در دست خودشان بگیرند. خيلی ها اعتقاد دارند هر تیمی از جدال هفته جاری بار رقیبان سرسخت موفق بیرون بیایند بیشتر راه قهرمانی را رفته اند؛ بخصوص استقلال که فعلا یک امتیاز بیشتر دارد و همه چیز در دست خودش است.

دیدار رفت را استقلال ‌۲ بر صفر پیروز شده و سال گذشته نیز تراکتور را با شکست سنگینی بدرقه کرده که حالا تبریزی ها با آمدن حمید مطهری به فکر انتقام هستند. فراموش نکنید حميد مطهری برای احیا شدن خودش و بالا بردن محبوبیت خودش بین طرفداران پرسپولیس و تراکتور جز شکست استقلال راه دیگری ندارد که باید دید آیا این اتفاق رخ می دهد یا اینکه جواد راه قهرمانی را می رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb7bnj

آخرین اخبار