تاریخ انتشار: 1403/01/16 07:03
کد خبر: 1272147

واکنش سرمربی پورتو به دلخوری و اختلاف با مهدی طارمی

سرجیو کونسیسائو پس از پیروزی تیمش برابر ویتوریا گیمارش، به غیبت مهدی طارمی واکنش نشان داد.
واکنش سرمربی پورتو به دلخوری و اختلاف با مهدی طارمی

پورتو موفق شد در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی پرتغال، با یک گل از سد ویتوریا گیمارش عبور کند تا شانس بزرگی برای صعود به بازی فینال و جدال برابر اسپورتینگ داشته باشد. اما موضوع مهم در این مسابقه، غیبت تکراری مهدی طارمی بود. او برای سومین مسابقه متوالی جایی در فهرست تیمش نداشت و از خانه نظاره‌گر دیدار پورتو مقابل ویتوریا گیمارش بود. موضوعی که به نشست سرجیو کونسیسائو نیز کشیده شد.

در نشست خبری پس از دیدار پورتو و ویتوریا گیمارش بود که خبرنگاری درباره علت غیبت‌های طارمی پرسید و اینکه گفته می‌شود سرمربی اژدها از این مهاجم ایرانی دلخور است. کونسیسائو در پاسخ گفت: طارمی همیشه یک گزینه برای حضور در زمین است. او می‌تواند در بازی بعدی به میدان برود. این موضوع به شرایط بدنی او، نحوه بازگشت از تیم ملی و نحوه کارش بستگی دارد.

کونسیسائو ادامه داد: من در خبرها دیده‌ام که می‌گویند چون طارمی برای تست‌های پزشکی به ایتالیا رفته، از او ناراحتم. اینگونه نیست و از طارمی ناراحت نیستم. او با باشگاه قرارداد دارد، من روی او حساب می‌کنم، همانطور که روی بقیه کسانی که در این سال‌ها از تیم رفتند، حساب کردم.

سرمربی پورتو در پایان اضافه کرد: هیچ مناقشه و درگیری بین من و طارمی وجود ندارد. من معتقدم او بازی خواهد کرد زیرا کیفیت بالایی دارد و می‌تواند به ما کمک کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb7qdb

آخرین اخبار