تاریخ انتشار: 1401/12/28 00:58
کد خبر: 9007

پپ: هالند را تعویض کردم که رکورد مسی را نشکند!

سوال یک خبرنگار از پپ گواردیولا بعد از پیروزی 6-0 سیتی مقابل برنلی در شب هت‌تریک ارلینگ هالند درباره علت تعویض گلزن نروژی به سرمربی سیتی برخورد و باعث شد او با طعنه‌ای جالب پاسخ بدهد.
پپ: هالند را تعویض کردم که رکورد مسی را نشکند!

 منچسترسیتی امشب در یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس مقابل برنلی قرار گرفت و با ارائه یک بازی برتر موفق شد حریفش را 6-0 شکست دهد.

امشب سیتی بار دیگر شاهد درخشش ماشین گلزنی‌اش، ارلینگ هالند بود که نیمی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند و برای پنجمین بار از زمان پوشیدن پیراهن سیتی موفق به ثبت هت‌تریک شد.

دو گل هالند در نیمه اول و گل سوم او در دقیقه 59 وارد دروازه برنلی شد. بعد از ثبت هت‌تریک توسط هالند چهار دقیقه بعد او به صلاحدید پپ گواردیولا از زمین بیرون رفت تا جای خود را به کول پالمر بدهد.

پپ گواردیولا وقتی با سوال خبرنگاری درباره علت تعویض ارلینگ هالند بعد از هت‌تریک او مواجه شد به شکل کنایی به خبرنگار پاسخ داد. پپ که طعنه‌های تندی در جملاتش به کار می‌برد گفت علت تعویض این بوده که می‌خواسته هالند به رکورد مسی در جام حذفی انگلیس نرسد (جامی که مسی هرگز در آن بازی نکرده است). پپ در ادامه کنایه‌هایش گفت اصلا آزار دادن بازیکنان را دوست دارد و هدفش همین است.

هالند را تعویض کردم که رکورد مسی را نشکند! هدفم آزار دادن بازیکنان است!

هالند را تعویض کردم، چرا که نمی‌خواستم رکورد مسی را در جام حذفی انگلیس بشکند! من سعی می‌کنم بازیکنانم را مجازات کنم. قصدم این است. می‌دانم که ارلینگ هیچ اهمیتی نمی‌دهد. او در زندگی‌اش آنقدر مثبت و خوش‌بین است که می‌دانم برای این چیزها اهمیتی قائل نیست. ارلینگ هیچوقت غر نمی‌زند.

شکی نیست که در وضعیتی عالی به سر می‌بریم

اینکه هنوز در سه رقابت بزرگ یعنی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان حضور داریم و زنده هستیم خیلی خوب و لذت‌بخش است. در اینکه ما الان در شرایط خیلی خوبی هستیم هیچ شکی وجود ندارد.

بازی سختی بود؛ برنلی شگفت‌زده‌مان کرد

ماه خوبی را سپری کردیم که در این مدت نیوکسل، لایپزیش، پالاس و حالا هم برنلی را شکست دادیم. نتیجه خوبی بود. ولی بازی سختی بود. اصلا انتظار نداشتیم در تمام نقاط زمین با یارگیری نفر به نفر روبرو بشویم. تنها بازیکن آزاد استفان اورتگا بود و مجبور شدیم بیشتر به بازی مستقیم برای رساندن توپ به ارلینگ و وینگرها رو بیاوریم. نیمه دوم بهتر شد و وقتی 2-0 جلو افتادیم ادامه مسیر برایمان روان شد. از عملکرد برنلی تحت تاثیر قرار گرفتم. برتری آنها در چمپیونشیبپ تصادفی نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmmw4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچسترسیتی با غلبه بر آرسنال به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس صعود کرد