تاریخ انتشار: 1400/07/20 11:37
کد خبر: 32149

یزدانی شماره 4 استقلال را به چشمی می دهد؟

پس از بازگشت روزبه چشمی به استقلال، احتمالا سیاوش یزدانی پیراهن شماره 4 خودش را به این بازیکن برگرداند.
 یزدانی شماره 4 استقلال را به چشمی می دهد؟

پس از بازگشت روزبه چشمی به استقلال، می توان گفت که خیال فرهاد مجیدی بابت خط دفاعی تیمش و همچنین توازن در خط میانی راحت شده است. چشمی بازیکن چند پسته ای است که قابلیت حضور در پست هافبک دفاعی و همچنین خط دفاعی را داراست و مجیدی می تواند از تجربه بالای این بازیکن نهایت استفاده را ببرد.

پس از جدایی چشمی در تابستان گذشته، سیاوش یزدانی دیگر مدافع آبی ها که پیش از آن و در نخستین فصل حضور خود در استقلال پیراهن شماره 22 را بر تن کرده بود، تصمیم گرفت شماره 4 را که در اختیار چشمی بود بپوشد و به همین دلیل فصل قبل را با این شماره در دیدارهای استقلال به میدان رفت.

چشمی طی دوران چند سال حضور در استقلال، همواره با پیراهن شماره 4 در میادین حاضر شده بود و به نوعی نام این بازیکن نیز با این شماره مأنوس شده بود و حتی چشمی در زمان حضور در تیم ملی نیز پیراهن شماره 4 را از سیدجلال حسینی گرفت و بر تن کرد.

اما حالا و پس از بازگشت روزبه چشمی به استقلال، به نظر می رسد سیاوش یزدانی طبق رسم مرسومی که میان فوتبالیست ها وجود دارد، یک بار دیگر پیراهن شماره 4 را به چشمی برگرداند تا مدافع جدید آبی ها با شماره قدیمی خود برای آبی های پایتخت به میدان برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36b8gz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 چشمی برای مذاکره به تهران آمد