تاریخ انتشار: 1400/10/25 15:59
فرهاد مجیدی
کد خبر: 27144

فرهاد مجیدی با دو همسر خود دیده شد + تصاویر لو رفته

تصویری از دو همسر فرهاد مجیدی !!!
فرهاد مجیدی با دو همسر خود دیده شد + تصاویر لو رفته

فرهاد مجیدی فوتبالیست مطرح ایرانی متولد ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ در تهران است. فرهاد مجیدی تاکنون بیش از چهل بازی در تیم ملی ایران را در کارنامه ی خود دارد، فرهاد مجیدی جزو لژیونرهای تیم استقلال به حساب می آمد و با بازی در تیم راپید وین و هم چنین لیگ های عربی حاشیه خلیج فارس توانست به موفقیت های فراوانی دست پیدا کند.

زن+مجیدی

زندگی شخصی فرهاد مجیدی:

فرهاد مجیدی از خانواده‌ای مازندرانی و قائم‌شهری است ولی متولد و ساکن تهران است. وی یک برادر و ۲ خواهر دارد که به غیر از فرهاد، برادرش فرزاد نیز به فوتبال روی آورد. 

ازدواج و طلاق فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی دو بار ازدواج کرده که یکی از آن ها ناموفق بوده است.

همسر فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

در حال حاضر فرناز مومنی همسر فرهاد مجیدی می باشد و دو فرزند به نام های تیام و امیر بردیا دارند. فرهاد مجیدی هم اکنون در تهران به همراه همسر و فرزندانش زندگی می کند.

ورود فرهاد مجیدی به دنیای فوتبال

فرهاد از کودکی عاشق فوتبال بود و فعالیت خود را از تیم های پایه آغاز کرد. فرهاد مجیدی دوران فوتبال خود را با تیم فوتبال صنایع پارچین که محل زندگی خود و کار پدرش در آنجا بود شروع کرد.

نخستین تیم رسمی که فرهاد مجیدی در آن بازی کرد، تیم جوانان کشاورز بود. او بعد از مدتی بازی در این تیم به جوانان بهمن پیوست. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به طور قرضی برای بازی در مسابقات استانی به تیم پارچین بازگشت. بعد از 8 ماه حضور قرضی در تیم پارچین تیم بهمن بار دیگر خواستار او شود و دوباره به این تیم بازگشت.

مجیدی در 2 فصل حضور خود در بهمن کرج 7 گل برای این تیم به ثمر رساند. در تیر ماه سال 76 مجیدی که تنها 20 سال داشت مورد توجه تیم استقلال تهران قرار گرفت و از تیم بهمن به استقلال تهران پیوست.

حضور فرهاد مجیدی در استقلال

فرهاد مجیدی پس از درخشش در تیم بزرگسالان بهمن در سال ۱۳۷۶ و در سن ۱۹ سالگی  به استقلال تهران پیوست. شم بالای گلزنی و هوش فوق العاده او باعث شد که به یکی از موفق ترین و محبوب ترین بازیکنان آن زمان استقلال تبدیل شود. به واقع می توان از فرهاد مجیدی به عنوان یکی از ستاره های اواخر دهه هفتاد نام برد. مجیدی سال‌ها برای استقلال بازی کرد و همین مساله باعث شد که حتی امروز محبوبیت خاصی بین هواداران استقلال داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woek6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رابطه عشقی "مهراد جم" و "سارا و نیکا" / مهراد به عشق سارا و نیکا، دنیا رو ول کرد و برگشت + عکس و جزئیات
مهراد جم | سارا و نیکا | دنیا جهانبخت