تاریخ انتشار: 1395/04/23 14:49
کد خبر: 274136

پاس قوامین، قهرمان آب های آرام

در پایان هفته چهارم رقابت آب های آرام پاس قوامین با کسب بیشترین امتیاز به قهرمانی این دوره از رقابت ها رسید
پاس قوامین، قهرمان آب های آرام

به گزارش سرویس آبی فرتاک ورزشی، هفته پایانی مسابقات لیگ آبهای آرام آقایان با رقابت قایقرانان در 9 ماده پیش از ظهر امروز 23 تیرماه در دریاچه آزادی برگزار شد.

در کایاک یکنفره 1000 متر فرزین اسدی از پاس قوامین، محمدطاهر حسینی افشار از شهید مردانیان و علیرضا فرمانده از مرزبانی ناجا اول تا سوم شدند.

در کانوی یکنفره 1000 متر کیا اسکندانی از پاس قوامین اول، علی اجاقی از مقاومت دوم و نبی رضایی از مرزبانی ناجا سوم شدند.

در کایاک دونفره 1000 متر هادی جعفری و پیمان قویدل از پاس قوامین، بابک دربان و علیرضا جهان نما از مقاومت و علیرضا فرمانده و محمد گلپیرا از مرزبانی ناجا اول تا سوم شدند.

در کانوی دونفره 1000 متر علی اجاقی و عادل مجللی از مقاومت اول، کیا اسکندانی و سهیل نوروزنژاد از پاس قوامین دوم و مهرداد دانیالی و دامون صادقی از مرزبانی ناجا سوم شدند.

در کایاک چهارنفره 1000 متر امید احمدی، محمدطاهر حسینی افشار، مجید جواهری و امیرحسین غریب از شهید مردانیان اول شدند، تیم پاس قوامین با ترکیب هادی جعفری، فرزین اسدی، پیمان قویدل و امین بوداغی در رده دوم قرار گرفت و بابک دربان، علیرضا علیمحمدی، علی جهان نما و علی ملائی از مقاومت جایگاه سوم را از آن خود کردند.

در کانوی یکنفره 200 متر عادل مجللی از مقاومت جایگاه اول را کسب کرد، شاهو ناصری در رده دوم قرار گرفت و مهرداد دانیالی از مرزبانی ناجا رده سوم را به خود اختصاص داد.

در کایاک یکنفره 200 متر مجید جواهری از شهید مردانیان در رده نخست قرار گرفت، فرزین اسدی از پاس قوامین دوم شد و علیرضا جهان نما از مقاومت جایگاه سوم را مال خود کرد.

در کانوی دونفره 200 متر عادل مجللی و علی اجاقی از مقاومت اول، کیا اسکندانی و سهیل نوروزنژاد از پاس قوامین دوم و عباس بحری پور و مهدی بحری پور از شهید مردانیان سوم شدند.

در کایاک دونفره 200 متر بابک دربان و علیرضا علیمحمدی از مقاومت مقام اول، هادی جعفری و پیمان قویدل از پاس قوامین مقام دوم و امید احمدی و مجید جواهری از شهید مردانیان مقام سوم را بدست آوردند.

بر این اساس در پایان 4 هفته مسابقه در پایان سومین دوره لیگ آبهای آرام آقایان باشگاه پاس قوامین با 226 امتیاز قهرمان شد، باشگاه مقاومت با 203 امتیاز در رده دوم ایستاد و باشگاه مرزبانی ناجا با 152 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در پایان مسابقات تیم شهید مردانیان نیز کاپ اخلاق دریافت کرد.


منبع: فدراسیون قایقرانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbbq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار