تاریخ انتشار: 1395/12/19 18:26
کد خبر: 224169

قهرمان لیگ برتر آب‌های آرام بانوان مشخص شد

سومین دوره رقابت‌های لیگ آبهای آرام بانوان با قهرمانی باشگاه تاید واتر در دریاچه آزادی به پایان رسید.
 قهرمان لیگ برتر آب‌های آرام بانوان مشخص شد

سومین دوره لیگ آبهای آرام بانوان با حضور باشگاه‌های مقاومت، پیام‌نور، تایدواتر، سامان امنیت پرداز، مدیریت توسعه هوشمند برهان مبین، نگین سبز خاورمیانه، امید قوا، تجهیزات قایقرانی سپاهان و قوا برگزار شد. هفته چهارم و پایانی این رقابت‌ها ظهر امروز 19 اسفندماه در دریاچه آزادی در 7 ماده انجام شد.

در کایاک یکنفره 1000 متر مائده طهماسبی از مقاومت، ساجده تبریزی از برهان مبین و سما یاسمی از پیام نور رده های اول تا سوم را بدست آوردند.

در کایاک دونفره 1000 متر آرزو حکیمی و گلناز غضنفریان از تاید واتر اول، سما یاسمی و الناز شفیعیان از پیام نور دوم و مائده طهماسبی و سمن سلطانی از مقاومت سوم شدند.

در کانوی یکنفره 500 متر پریسا محمدزاده از برهان مبین، هیوا افضلی از مقاومت و معصومه داناپور از تاید واتر جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.

در کایاک یکنفره 500 متر آرزو حکیمی از تاید واتر مقام اول، نگار علیمحمدی از برهان مبین مقام دوم و الناز شفیعیان از پیام نور مقام سوم را بدست آوردند.

در کانوی دونفره 500 متر هیوا افضلی و نادیا تالانک از مقاومت اول، پریسا محمدزاده و زیبا سماک حرفه از برهان مبین دوم و پرستو مهنما و سارا درختی از سامان امنیت پرداز سوم شدند.

در کایاک دونفره 500 متر آرزو حکیمی و سارا کاظمی از تایدواتر، نگار علیمحمدی و ساجده تبریزی از برهان مبین و مائده طهماسبی و سمن سلطانی از مقاومت اول تا سوم شدند.

در کایاک چهارنفره 500 متر تیم پیام نور با ترکیب الناز شفیعیان، سما یاسمی، سارا حسینی و صدف مقدم پور مقام اول را بدست آوردند، تیم برهان مبین با ترکیب نگار علیمحمدی، مونا ابراهیمی، مائده شورگشتی و ساجده تبریزی دوم شدند و تیم تاید واتر با ترکیب گلناز غضنفریان، سارا کاظمی، ستاره شریفی و آرزو حکیمی جایگاه سوم را از آن خود کردند.

در پایان چهار هفته رقابت قایقرانان در سومین دوره لیگ آبهای آرام باشگاه تاید واتر با 272 امتیاز قهرمان شد، مدیریت توسعه هوشمند برهان مبین با 235 امتیاز جایگاه دوم را بدست آورد و مقاومت با 229 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvlkp

آخرین اخبار