تاریخ انتشار: 1397/02/24 10:16
کد خبر: 148021

برگزاری جشنواره "امید و نشاط" در کرمانشاه

جوانان این استان نیازهای متعددی دارند که رفع بسیاری از این نیازها هزینه‌ای ندارد و فقط وقت لازم دارد.
برگزاری جشنواره "امید و نشاط" در کرمانشاه

جشنواره امید و نشاط به منظور تجلیل از جوانان برتر استان کرمانشاه با حضور آیت‌الله مصطفی‌ علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، مهندس الیاسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه، علیرضا گودرزی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه، حجت‌الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معصومه حسنی‌خونسار مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌الهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه،ارسلان حسینی‌مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین استانی در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد. 

n2

ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این جشنواره گفت: برنامه‌های متعدد طی هفته جوان در استان کرمانشاه اجرا خواهد شد و از جمله این برنامه‌ها برپایی همایش تجلیل از نخبگان جوان در همه شهرستان‌های استان بود. 

وی از ادغام سازمان تربیت‌بدنی و سازمان ملی جوانان در سال 89 یاد کرد و افزود: در سال‌های اول تشکیل وزارت ورزش و جوانان، حوزه جوانان به گونه‌ای یتیم شده بود و چندان به آن توجهی نمی‌شد، اما خوشبختانه طی چند سال گذشته حوزه جوانان خود را پیدا کرده و روز به روز عدالتی نسبی بین حوزه ورزش و جوانان در حال ایجاد شدن است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه بیش از 500 هزار جوان دارد که وظایف مسئولین در قبال آنان سنگین است.

حسینی ادامه داد: استان کرمانشاه پتانسیل‌های بسیار بالایی در حوزه جوانان دارد که باید برای آنان فرصت‌ها را ایجاد کنیم. 

وی افزود: جوانان این استان نیازهای متعددی دارند که رفع بسیاری از این نیازها هزینه‌ای ندارد و فقط وقت لازم دارد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تخصیص اعتبارات لازم برای احداث خانه جوان کرمانشاه خبر داد و گفت: بزودی کرمانشاه صاحب خانه جوان می‌شود و تلاش خواهیم کرد تا با راه اندازی این خانه نشست‌های بیشتری با جوانان داشته باشیم. 

حسینی ادامه داد: هرچند که آمار طلاق در استان کرمانشاه کاهش نشان می‌دهد، اما در راستای هرچه کمتر کردن میزان این آسیب اجتماعی، کلاس‌های آموزشی پیش از ازدواج تا پایان سال 97 در استان به صورت اجباری در خواهد آمد. 

وی به برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های توانمندسازی جوانان در استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: امیدواریم امسال اتفاقات خوبی در حوزه جوانان استان کرمانشاه رخ دهد و باهمکاری دستگاه‌های ذی‌ربط فضایی را برای جوانان استان ایجاد کنیم تا موثرتر و مفیدتر در زندگیشان ادامه مسیر دهند. 

گفتنی است که در پایان این جشنواره از 18 نفر از جوانان برتر استان کرمانشاه تجلیل شد.

گزارش: بهروز خسروی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xmvjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان‌کرمانشاه با مدیر کل اداره  ورزش و جوانان استان

حسینی مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه شد
برگزاری مراسم تودیع ومعارفه: