تاریخ انتشار: 1401/03/25 22:17
کد خبر: 20620

برگزاری همایش تجلیل از ۶۲ مدال‌آور کرمانشاهی/ مطالبه بیمه ورزشکاران در سفر ریاست جمهوری

در همایش تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور از ۶۲ مدال‌آور کرمانشاهی تجلیل شد.
برگزاری همایش تجلیل از ۶۲ مدال‌آور کرمانشاهی/ مطالبه بیمه ورزشکاران در سفر ریاست جمهوری

همایش‌تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور استان کرمانشاه امروز (۲۵ خرداد‌ماه) با حضور استاندار،شهردار مدیر کل ورزش و جوانان و مدیران و مسئولین استانی در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد.

"بهمن امیری مقدم" در این مراسم حضور ۶۵ تیم و ۶۲ مدال آور کشوری، آسیایی و جهانی در استان را کار ارزشمندی دانست و افزود: باید برای پایه ورزش که ورزش همگانی است وقت، سرمایه و توان گذاشت تا ورزش در استان کرمانشاه تقویت شود.

استاندار کرمانشاه پس از استماع دغدغه‌های ورزشکاران مبنی بر عدم پوشش بیمه‌ای، استخدام و حقوق مصوب نیز گفت: مطالبه بیمه ورزشکاران که بحثی فرا استانی است را  در سفر آتی ریاست جمهوری به استان مطالبه خواهیم کرد.

photo_2022-06-15_22-40-45

وی در ادامه با اشاره به دغدغه ورزشکاران استان مبنی برای عدم اشتغال نیز گفت: همه ورزشکاران باید توجه داشته باشند که شغل اداری تنها شغل موجود نیست بلکه کار‌آفرینی و مشاغل دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند باعث رشد اقتصادی شود.

امیری مقدم خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اسامی قهرمانان و مدال‌آوران را ثبت نام نماید تا در صورت اعلام سهمیه کارخانجات و ادارات استان بکارگیری شوند.

مقام ارشد استان موضوع اشتغال جوانان را دغدغه مهم خود عنوان کرد و گفت: به عنوان خدمتگزار تمام تلاشم را بکار خواهم گرفت تا موضوع اشتغال استان را حل و فصل نمایم.

photo_2022-06-15_22-20-26

امیری مقدم در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به بلاتکلیفی دهکده المپیک کرمانشاه نیز گفت:  داشتن چهره زیبایی از کرمانشاه حق مسلم مردم این استان است و بکارگیری بخش خصوصی می‌تواند در نشان دادن این چهره زیبا یاری دهنده باشد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به سفر  رئیس‌جمهور به استان در آینده نزدیک نیزگفت: در این سفر اعتبارات خوبی در بخش‌های مختلف برای استان اخذ شده که با پیگیری‌های دقیق مشکلات اشتغال استان مرتفع خواهد شد.

صابر رحیمی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم همدلی و همراهی اداره کل ورزش و جوانان را زمینه ساز گام‌های بلند در ورزش استان دانست و گفت: امروز استان کرمانشاه با وجود زیرساخت‌های موجود حرف برای گفتن دارد و همین زیرساخت‌ها زمینه‌ساز کسب ۶۲ مدال کشوری، جهانی و المپیک و ایجاد ۶۹ تیم لیگ کشور طی سال گذشته شد.

photo_2022-06-15_22-22-08

مدیر‌کل ورزش و جوانان استان افزود: یکی از دغدغه ورزشکاران لیگ استانی را پرداخت ودیعه و ورودی بود که با پیگیری های انجام شده قرار است یا ورودی لیگ‌ها کاهش یابد یا اعتباری برای این کار انجام گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:اعتبارات خوبی در سفر آیت‌الله رئیسی به استان کرمانشاه اخذ شده که در ایجاد زیرساخت‌های بیشتر در حوزه ورزش استان مثمر‌ثمر خواهد بود.

گفتنی‌است؛ در پایان این مراسم از ۶۲ ورزشکار مدال‌آور در عرصه‌های مختلف ورزشی تجلیل شد.

خبرنگار:طیبه‌دولت آبادی

عکس بنفشه صالحی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wonqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توقف روند صعودی ماهشهری ها در کرمانشاه / صبر ایوب به پایان آمد