تاریخ انتشار: 1395/08/30 23:59
کد خبر: 247985

وزارت ورزش و استانداری کرمان همدل شوند/ وضعیت ناامید کننده ورزش استان

تا سی و یکم مردادماه سال جاری هنوز ماندن و یا رفتن محمود محمودی نیا در هاله ای از ابهام قرار داشت.
وزارت ورزش و استانداری کرمان همدل شوند/ وضعیت ناامید کننده ورزش استان

به گزارش فرتاک ورزشی، خیلی ها با حمایت قاطعانه از وی خواهان بازگشت او به ساختمان شیشه ای بودند و این احتمال وجود داشت که استاندار و محمودی نیا حداقل به صورت صوری هم که شده تا پایان دولت با یکدیگر آشتی میکنند. اما ظاهرا اختلاف، عمیق تر از این حرف ها بود. در آن مقطع خیلی ها معتقد بودند محمودی نیا قربانی مسایل سیاسی شده،  هرچند ضعف در راه اندازی آکادمی ها و... هم جزو مواردی بودند که شخص استاندار به آنها نقد داشت اما هیچگاه این موارد به طور کلی و به صورت رسمی در اختیار رسانه ها قرار نگرفت.

به هر صورت، محمودی نیا به ماموریتش در اداره کل ورزش پایان داد و پس از آن دیبا کلانتری طی حکمی از سوی معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارتخانه یعنی سید مناف هاشمی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش استان منصوب شد. این انتصاب طبیعی بود چراکه خودِ کلانتری پیش از این حکم معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل کرمان را برعهده داشت که معمولا پس از تغییرات در پست مدیرکلی مرسوم است که این معاونت به عنوان سرپرست تا زمان انتخاب مدیرکل جدید منصوب می شود. تا اینجای کار همه چیز طبیعی به نظر می رسید تا اینکه کم کم شنیدها از این حکایت داشتند که وی با حمایت پشت پرده یکی از مدیران کل اسبق اداره ورزش نگاهی هم به مدیرکلی دارد. این مساله تا جایی پیش رفت که حتی برخی از مسوولین وزارتخانه درصدد بودند تا حمایت نماینده های استان و استانداری را هم در این زمینه جذب کند که تا به امروز این اتفاق نیفتاده و شاید دلیل اصلی عدم همکاری برخی از مسوولین وزارت ورزش با استانداری و رد گزینه های مد نظر استاندار هم همین مساله باشد.

در اینجا نمی خواهم به گزینه های مد نظر بپردازم(1)، چراکه در ابتدا مهم ایجاد همدلی بین وزارت ورزش و استانداری می باشد تا وضعیت ورزش استان هرچه زودتر از این بلاتکلیفی و ناامیدی خارج شود. واقعیت این است که این اختلاف گریبان ورزش استان را می گیرد و به جز اهالی ورزش هیچکس در این میان وارد بحران نخواهد شد. ضمن اینکه قطعا طولانی شدن روند انتخاب مدیرکل و عدم اتحاد دو دستگاه یک ضعف بزرگ تلقی می شود.

توقع می رود شخص استاندار با هر تدبیری که اتخاذ می کند هرچه زودتر در انتخاب مدیرکل جدید تصمیم گیری کرده و با شخص وزیر در این زمینه به یک نتیجه واحد برسند.

1- در یادداشت بعدی از گزینه های مدیرکلی اداره ورزش و جوانان استان کرمان خواهیم گفت.

نویسنده: "میلاد مقیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mbr7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



متن حکم سرپرستی نصرالله سجادی بر وزارت ورزش وجوانان