تاریخ انتشار: 1396/04/06 23:28
کد خبر: 200355

برگزاری انتخابات هیئت‌رییسه انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه

انتخابات انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران-شعبه کرمانشاه برگزار و سیدعباس کشمیری، کوروش شاهرخی، محسن عباسی‌فرد، دکتر عباس احمدی، عرفان زنگنه، سوسن امیری‌پریان، اعظم چقازردی به عنوان اعضای هیئت رییسه جدید این انجمن انتخاب شدند.
برگزاری انتخابات هیئت‌رییسه انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه

۲۰۱۴ (3)

گزارش - فرتاک ورزشی:  انتخابات اعضای هیئت رییسه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران شعبه کرمانشاه باحضور منوچهر زندی دبیرکل افتخاری انجمن و سرکار خانم مشکین‌باف مسئول امور استان‌ها دکتر بهرام یوسفی رییس دانشکده تربیت‌بدنی  دانشگاه رازی، کامران قدرتی رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد کرمانشاهف دکتر خزایی عضو هیئت علمیه دانشکده تربیت بدنی دانشگاه رازی و اعضای انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه دیروز  مصادف با عید سعید فطر در  هتل پارسیان استان کرمانشاه برگزار شد.

حشمت‌اله سلطانی یکی از اعضای انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه گفت: ضرورت و هدف برگزاری انتخابات دوره‌ای  هم‌گرایی، هم‌اندیشی و هم‌افزایی هر چه بیشتر در رفتارها و گفتارها و پرهیز از تک‌اندیشی‌هاست.

منوچهر زندی دبیر کل افتخاری انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران هم  به سابقه دیرینه همکاریش با سیدعباس کشمیری رییس هیئت مدیره انجمن ورزشی‌نویسان  کرمانشاه در نشریات کیهان‌ورزشی و جهان ورزش اشاره کرد و از خاطرات و حس همدلی، روحیه همکاری، تعاون میان ایشان و دیگر همکارانشان در آن سال‌ها یاد کردند و گفت: داشتن عشق، علاقه‌مندی، محبت و احترام به پیشکسوت از ویژگی‌های بارز و مهم فعالان تهیه خبر در عرصه ورزش است.

وی افزود: فعالیت رسانه‌ای در عرصه ورزش در منطقه آسیا درآمدزایی برای فعالان این عرصه نداشته و عشق و علاقه را تنها عامل انگیزه برای فعالیت و تداوم فعالیت آن‌هاست.

دبیرکل افتخاری انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران گفت: انجمن کرمانشاه یکی از شعبه های پر تلاش و خوب انجمن مرکز می‌باشد که در این راستا تلاش خالصانه و مجدانه آقایان؛ سیدعباس کشمیری، کوروش شاهرخی و محسن عباسی‌فرد به این تشکیلات بوده است.

زندی به هدف از تشکیل این گردهمایی و حضور خود  در بین اعضای ورزشی‌نویس به عنوان همکارانشان در استان کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: امروز با وجود مشغله کاری فراوان برای انتخابات هیئت رییسه جدید از به کرمانشاه سفر کرده‌ام که با نزدیک هم با مشکلات خبرنگاران آشنا شوم.

 وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای هیئت رییسه سابق و پیشکسوتان ورزش‌نویس، نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی‌کرمانشاهی و با گرامیداشت یاد بزرگانی همچون عطاالله بهمنش گفت: کرمانشاه یکی از استان‌های  پیشگامان در عرصه خبر ورزشی است که  انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه از شعبه‌های فعال و خوب در کشور است.

دبیرکل افتخاری انجمن ورزشی ایران گفت: انتخابات بر اساس اساسنامه و آیین‌نامه برگزاری انتخابات هیئت رییسه شعبه استان‌های انجمن مرکز در کشور تدوین شده که برای انجمن صورت می‌گیرد و برگزاری انتخاباتی به دور از شائبه و ایجاد ترکیبی متشکل از پیشکسوتان و جوانان در کنار هم از دغدغه‌های انجمن مرکز است.

۲۰۱۴ (2)

سپس سرکار خانم مشکین‌باف، برگزاری مراسم انتخابات در حضور منوچهر زندی را به طور رسمی آغاز  کردند و پس از شمارش تعداد حاضرین در جلسه متشکل از اعضای انجمن از داوطلبان برای شرکت در کاندیداتوری انتخابات انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران- شعبه کرمانشاه دعوت به عمل آمد و از هر یک از آنان خواسته که به معرفی کوتاهی از خود، سابقه و اهدافشان بپردازند که در پی آن ده نفر از اعضا متشکل از خانم‌ها سوسن امیری‌پریان، اعظم چقازردی و ساحل اعظمی و آقایان؛ سیدعباس کشمیری، کوروش شاهرخی، حشمت‌اله سلطانی، محسن عباسی‌فرد، عرفان زنگنه و عباس احمدی و میلاد ربیع‌زاده کاندیداتوری خود را اعلام کردند.

سپس مراسم اخذ رای با انتخاب هفت کاندیدا از سوی اعضا شروع شد و نتایج آرا پس از شمارش در حضور جمع و با نظارت دکتر بهرام یوسفی رییس دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه رازی به عنوان ناظر جلسه و خانم مشکی‌باف مسئول امور استان‌های انجمن مرکز به شرح زیر اعلام شد: عباس کشمیری 30رای،  کوروش شاهرخی 29 رای، سوسن امیری‌پریان 28 رای، اعظم چقازردی 27 رای، محسن عباسی‌فرد 25 رای، عرفان زنگنه 24 رای، عباس احمدی 20 رای، حشمت‌اله سلطانی12رای، میلاد ربیع‌زاده 4 رای، ساحل اعظمی 3 رای، که بنا به نتایج به دست آمده عباس کشمیری، کوروش شاهرخی، سوسن امیری‌پریان، اعظم چقازردی، محسن عباسی‌فرد، عرفان زنگنه، عباس احمدی به عنوان اعضای هیئت رییسه جدید انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران- شعبه کرمانشاه انتخاب شدند و حشمت‌اله سلطانی هم به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد.

گزارش: سمانه امیری

عکس: لیلا امیری

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dod5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



یزدانپور داور بین‌المللی کشتی شد
در رقابت‌های قهرمانی کشتی پیشکسوتان جهان در فنلاند؛

پیکار 88 هوگوپوش کرمانشاهی  دیدنی بود
در رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آزاد نوجوانان استان: