تاریخ انتشار: 1396/07/30 19:23
کد خبر: 176960

نامه‌ای زیبا برای وزیر ورزش و جوانان

نامه‌ای زیبا برای وزیر ورزش و جوانان

سلامی دوباره به وزیر ورزش جناب دکتر سلطانی فر عزیز اگر خاطر مبارک باشد بنده پس از انتخابتان به عنوان وزیر ورزش نامه ای به شما نوشتم و درخواست اهالی ورزش مبنی بر ایجاد خون تازه ای در رگهای ورزش خراسان رضوی را به محضر حضرتعالی رساندم و حال اینکه قطار کند تغییرات مدیران کل هنوز به ایستگاه شهرامام مهربانی ها نرسیده مجبور شدم براساس رسالت شرعی و ذاتی خودم دومین نامه خودم را به محضرتان ارسال نمایم و جالب است این نامه در تاریخ بیست ونهم مهرماه یعنی دقیقا دو ماه پس از رأی اعتماد مجلس محترم بدست شما میرسد و جالبتر اینکه مصادف شده با هفته تربیت بدنی است.

جناب دکتر عزیز صداوسیمای خراسان رضوی پس از پایتخت به عنوان فعالترین و حرفه ای ترین مراکز در بین استانهای کشور میباشدکه اکثر برنامه های آن بینندگان ملی و بعضا هموطنان خارج  کشور را جذب کرده است. یکی از برنامه های پربیننده شهر بهشت برنامه ای به نام ورزش خراسان رضوی است که جمعه شبها پخش میشود. این برنامه باتوجه به هفته تربیت بدنی و ورزش اختصاص داده شده بود به بررسی عملکرد ورزش استان پرداخت.

در کمال تاسف و ناباوری مدیر کل محترم باتوجه به دعوت قبلی در این برنامه بدون عذر موجهی حاضر نشدند و متاسفانه در برنامه شب گذشته با رها صندلی خالی ایشان به معرض نمایش گذاشته شد و این علامت سؤال در ذهن دوستداران ورزش باقی ماند که به واقع چرا در دولت تدبیر و امید که شاخصه آنها پاسخگویی شفاف به مردم است که به قول امام راحل مردم را ولی نعمت خود خطاب کردن، یک مدیر به خود اجازه میدهد از پاسخگویی به ولی نعمتهای خود شانه خالی کند؟

آقای وزیر ای کاش به عنوان متولی و پدر معنوی ورزش حداقل یک عیادتی در این دو ماه از بیمار سرطانی که دکتر ها هم جوابش کردن میکردید تا حداقل مرحمی بر دلهای شکسته بستگان این بیمار که اهالی ورزش استان میباشند باشید.

جناب سلطانی فرعزیز مدیرورزش بزرگترین استان کشور اینروزها به جای پیگیری امور تیم ها باشگاهها و ورزشکاران استان به دنبال رایزنی با معاونین حضرتعالی و نمایندگان مجلس میباشد و هرگاه در محفلی احساس کند با خبرنگاران و افکارعمومی روبرو میشود و باید پاسخگو باشد به صورت خودجوش بیمارمیشود. درخاتمه این مورد را یادآوری کنم در نظرسنجی برنامه پربیننده ورزش خراسان رضوی که به عملکرد ورزش استان پرداخت83% ازمردم رأی به عملکرد و نمایش ضعیف مدیریت ورزش استان دادند پس تا دیر نشده چاره ای بیاندیشید. من آنچه شرط بلاغ است باتومیگویم، توخواه ازسخن من پندگیروخواه ملال.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l6bo8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لیگ کاتای پایه دختران برگزار شد
به میزبانی سالن کبگانیان؛

سلطانی فر از ورزشگاه ثامن الائمه مشهد بازدید کرد
به همراه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی؛