تاریخ انتشار: 1399/11/29 14:26
کد خبر: 44462

هندبال به‌ کجا می‌رود

صابر رحیمی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اکنون و در مقابل مدیریت ضعیف هندبال، چه تدبیری را در‌ پیش می‌گیرد.
هندبال به‌ کجا می‌رود

عرفان زنگنه- چندماه پیش مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان برگزار شد و با حواشی زیاد، آقای ایرج یزدان‌پناه ریاست هیئت کرمانشاه را برعهده گرفت. آقای یزدان‌پناه سال‌ها در هندبال کرمانشاه کار کرده و تمام مسیر آن‌ را می‌داند. یزدان‌پناه سال گذشته سرپرست تیم استان در مسابقات لیگ دسته یک بود و شیوه مدیریتی او برای همه مشخص است.

حال بازگردیم به روز مجمع، آقای یزدان‌پناه در حضور ریاست فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت:《سال گذشته (منظور مسابقات لیگ دسته اول) پول تمام بازیکنان را پرداخت کردیم و من تنها با یک تلفن هزینه مورد نیاز تیم را جور کردم.》 اما برای مثال آقای سجاد علیئی یکی از بازیکنانی بود که درصد زیادی از قراردادش را نگرفت و امسال نیز هندبال کرمانشاه با کمبودهای مالی زیادی روبرو شد. در ادامه این جلسه آقای یزدان‌پناه که خود فرد بااخلاق و دینداری است مهم‌ترین شاخصه مدیریت هیئت جدید را برپایه اخلاق خواند و در بخش دیگری از سخنان خود (مستقیما به شخص مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه) قول داد برنامه راهبردی هیئت را طی شش‌ماه تقدیم کند.

چیزی به پایان شش‌ماه نمانده و جامعه هندبال منتظر برنامه هیئت است. البته با وجود نتیجه ضعیف نماینده کرمانشاه در مسابقات و همچنین عدم اعزام تیم‌های پایه، بعید به‌نظر می‌رسد که برنامه‌ای برای ارائه وجود داشته باشد. حال باید دید آقای صابر رحیمی که نگاه ویژه‌ای به رشته‌های مدال‌آور دارد و نشان داده در بحث عملکرد هیئت‌ها جدیت بسیاری به خرج می‌دهد اکنون و در مقابل مدیریت ضعیف هندبال، چه تدبیری را در‌پیش می‌گیرد.

تذکر ۱: باوجود بازیکنان بزرگ و موفقی که هندبال کرمانشاه دارد و با توجه به اینکه اسکلت اصلی تیم در سال گذشته از بازیکنان بومی تشکیل شده بود، امسال با تیم مدیریتی جدید در حدود نیمی از بازیکنان غیر‌بومی بودند.

تذکر ۲: گفته می‌شود خانم احمدیان که از مربیان عالی در بخش بانوان است برای برگزاری تمرینات دختران درخواست تایم داده، اما در پاسخ از ایشان درخواست اجاره‌بها شده است.

لازم به ذکر است؛ هیئت هندبال استان کرمانشاه دارای سالن اختصاصی است که باید ورزشکاران این رشته به‌صورت رایگان از آن استفاده کنند.   

بخش اول《بیست و هشتم بهمن نود و نُه》

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3np6qg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خدایی: اگر مدیر بهتری سراغ دارند، بیاورند
واکنش شهرخودرو به موضوع ارزش افزوده