تاریخ انتشار: 1400/12/06 22:33
کد خبر: 25356

اصفهان قهرمان مسابقات پرورش اندام کشور شد

سرپرست برگزاری هجدهمین دوره مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک قهرمانی باشگاه‌های کشور گفت: اصفهان قهرمان مسابقات پرورش اندام کشور به میزبانی ارومیه شد.
اصفهان قهرمان مسابقات پرورش اندام کشور شد

محمد نجف‌زاده، اظهار داشت: مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک قهرمانی کشور به میزبانی ارومیه امروز با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.

وی تصریح کرد: در این رقابت‌ها 357 نفر ورزشکار شرکت داشتند که در قالب 31 تیم از 28 استان که انتخابی تیم ملی نیز بود، به رقابت پرداختند.

سرپرست برگزاری هجدهمین دوره مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک قهرمانی باشگاه‌های کشور افزود: امروز در رشته پرورش اندام تیم‌های اصفهان، تهران و مازندران به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه سطح این مسابقات بسیار عالی بود گفت: آذربایجان‌غربی نیز به مقام چهارم دست یافت و عملکرد مطلوبی داشت.

نجف‌زاده گفت: دیروز نیز در رشته کلاسیک بادی نیز تیم اسکات تهران با 49 امتیاز اول شد، خراسان رضوی با 34 امتیاز دوم و گیلان با 27 امتیاز سوم شد.

هجدهمین دوره مسابقات پرورش‌اندام و بادی کلاسیک قهرمانی باشگاه‌های کشور، جام مرحوم محمد عبدالهی از روز چهار تا 6 اسفندماه به میزبانی شهر ارومیه در سالن 6 هزار نفری غدیر برگزار شد.

در این مسابقات، ورزشکاران 31 استان کشور در سه رده بزرگسالان، پیشکسوتان و جوانان به رقابت پرداختند و از آذربایجان‌غربی نیز دو تیم پرورش اندام و بادی کلاسیک در حدود 30 نفر ورزشکار شرکت کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ek6yv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویری از آیین نکوداشت مربیان برتر سال همزمان با سراسر کشور در اصفهان