تاریخ انتشار: 1402/03/08 21:29
کد خبر: 5360

موسوی: همه چیز شده فوتبال و دربی/ نباید تا این حد تبعیض وجود داشته باشد

کاپیتان تیم ملی والیبال در آستانه حضور این تیم در لیگ ملت‌ها به انتقاد از مسئولان پرداخت و گفت: همه چیز شده فوتبال و اینکه دربی چه زمانی برگزار می‌شود. نباید در ورزش تا این حد تفاوت و تبعیض وجود داشته باشد.
موسوی: همه چیز شده فوتبال و دربی/ نباید تا این حد تبعیض وجود داشته باشد

محمد موسوی  در حاشیه تمرین این تیم جهت حضور در لیگ ملت‌ها، اظهار داشت: با تمریناتی که انجام داده‌ایم حدود ۸۰، ۹۰ درصد آماده شده‌ایم اما هنوز برای مسابقه به آمادگی صدرصد نرسیده‌ایم. به خصوص که در شرایط مسابقه بودن خیلی مهم است. لیگ ایران خیلی زود تمام می‌شود اما لیگ‌های دیگر کشورها تازه به پایان رسیده‌اند اما لیگ ما نزدیک به سه ماه پیش به پایان رسید و این در هفته‌های اول لیگ ملت‌ها به ما ضربه می‌زند.

موسوی افزود: با این حال باید تلاش کنیم. چند بازیکن مصدوم و غایب داریم، والیبال ایران مانند لهستان نیست که ۲۵ بازیکن درجه یک داشته باشد و با نبودن چند بازیکن مشکلی پیش نیاید.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال کشورمان خاطرنشان کرد: میلاد عبادی‌پور را نداریم و میثم صالحی هم شانه‌اش مشکل دارد و فعلا شرایط خوبی ندارد. این موضوعات هست اما نباید دنبال بهانه بگردیم.

موسوی افزود: باید برای بردن به میدان برویم و تلاش کنیم، اما شرایط سختی داریم. فقط خودمان و فدراسیون هستیم که برای خودمان گوشه‌ای بدون سرو صدا کار می‌کنیم. هیچ کس نمی‌گوید کجا هستید و چه کاری انجام می‌دهید، مشکلی دارید یا ندارید. هیج حمایتی از طرفی احدی نشده‌ایم و فقط خود فدراسیون و اسپانسرش ما را حمایت می‌کنند.

وی با انتقاد از مسئولان گفت: بارها گفتیم ما پروازهای طولانی داریم، بچه‌ها دو متر قد دارند و در پروازهای اکونومی آسیب می‌بینند. با این شرایط سخت وقتی سفر می‌کنیم انگار هر چه رشته کردیم، پنبه می‌کنیم. ریکاوری بعد از این پروازهای طولانی چند روزی طول می‌کشد. امیدوارم از بیرون فدراسیون ما را حمایت کنند که مشکلی مالی وجود نداشته باشد. والیبالی که این همه مردم پیگیری می‌کنند نباید الان مشکلی مالی داشته باشد، اما متاسفانه دارد.

موسوی به بی‌توجهی مسئولان به والیبال در مقایسه با فوتبال اشاره و بیان کرد: کل ورزش کشور محدود شده به اینکه دربی جام حذفی چه زمانی برگزار می‌شود و تیم‌های انتها و صدر جدول چه زمانی بازی دارند. قبلا هم اینگونه بود اما الان بیشتر شده است. ورزش کشور فقط فوتبال نیست. قبول دارم فوتبال صنعت است اما برای مسئولان کشور نباید تا این حد تفاوت و تبعیض وجود داشته باشد.

موسوی با بیان اینکه از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کسی به تمرین تیم ملی نیامد، ادامه داد: فقط خودمان با مربی هستیم که تمرین می‌کنیم. در زمان قدیم مراسم بدرقه می‌گذاشتند و دو نفر می‌آمدند اما الان خبری نیست. اگر نتیجه بگیریم که می‌آیند و عکس یادگاری‌ می‌گیرند اما اگر نتیجه نگیریم بد و بیراه نثار بازیکنان می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljl83

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موسوی و مرندی در رده نخست بهترین های مرحله گروهی المپیک