تاریخ انتشار: 1398/08/22 10:10
کد خبر: 81057

مشکلات مالی و ۴ تغییری که گریبان عراقی‌ها را گرفت

تیم ملی فوتبال عراق برای میزبانی از ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با چهار تغییر اجباری مواجه شد.
مشکلات مالی و ۴ تغییری که گریبان عراقی‌ها را گرفت

 به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه عراق، تیم ملی فوتبال عراق در مسیر رویارویی با ایران با شرایطی مواجه شد که تغییراتی اجباری را به دنبال داشت. این بازی بسیار مهمی برای هر 2 تیم است زیرا عراق به دنبال حفظ برتری خود در جدول رده‌بندی گروه C آسیا است و ایران هم می‌خواهد با جبران شکست برابر بحرین تعادل را در جدول برقرار کند.

این رسانه عراقی سپس به چهار تغییر اجباری که تیم ملی این کشور برای بازی برابر ایران مواجه شد اشاره کرد.

تغییر محل بازی

فیفا با توجه به حوادث عراق تصمیم گرفت محل میزبانی عراق از تیم‌های ملی ایران و بحرین به زمین بی‌طرفی انتقال یابد. فدراسیون فوتبال عراق نیز اردن را به عنوان زمین بی‌طرف انتخاب کرد.

تغییر داوران

کنفدراسیون فوتبال آسیا که ابتدا داور اردنی را برای قضاوت بازی تیم‌های ملی عراق و ایران انتخاب کرده بود پس از انتخاب اردن به عنوان محل برگزاری این بازی داور سریلانکایی را در یک تصمیم اجباری جایگزین کرد.

تغییر محل اقامت

 عراق پس از اسکان در اردن خیلی زود مجبور به تغییر محل اقامت خود با توجه به هجوم هواداران شد و به هتل گراند میلینیوم انتقال یافت. این هتل فاصله پنج دقیقه‌ای تا محل تمرین دارد.

تغییر محل تمرین

تیم ملی فوتبال عراق به دلیل فاصله یک ساعته با محل تمرین و چمن مصنوعی تصمیم به تغییر آن گرفت تا بازیکنان با فشار کمتری مواجه شوند.

شبکه السومریه همچنین اعلام کرد تیم عراق برای اسکان در اردن و تامین هزینه‌های مالی با مشکل جدی مواجه شد که تا روز چهارشنبه حل می‌شود.

به گزارش تسنیم دیدار عراق و ایران در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر ساعت 17:30 فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود. شاگردان ویلموتس از سه بازی گذشته خود دو برد و یک شکست کسب کرده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g985z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظر حمید درخشان درخصوص تمدید با کی روش: نیاز به یک ایده جدید داریم