//
کدخبر: ۲۲۵۷۲۴ //

شکوری: باید از تیم‌ملی حمایت شود

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط تیم‌ ملی فوتبال توضیح داد.

شکوری: باید از تیم‌ملی حمایت شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در حاشیه همایش بین‌المللی فوتبال کلینیک اظهار کرد: سومین دوره این همایش برگزار می‌شود و ایران میزبان این دوره بسیار خوب است. امیدوارم بتوانیم پیوند خوبی بین دانشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال ایجاد کنیم. تمام هدف ما این است.

او درباره وضعیت تیم‌ملی گفت: فردا بازی بسیار مهمی با عراق داریم و از تمام طرفداران و رسانه‌ها می‌خواهیم که در زمان باقی‌مانده از تیم‌ملی حمایت کنند. مطمئنا این حمایت باعث می‌شود که تیم انرژی مثبت بگیرد. بازی با عراق، بازی سختی است ولی ما هشت سال است که تیم اول آسیا هستیم. امیدوارم مقابل عراق بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال درباره اخباری که راجع به قرارداد مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال منتشر شد اظهار کرد: راجع به قرارداد ویلموتس شفاف‌سازی می‌شود اما فکر نمی‌کنم که حرفه‌ای و اصولی باشد که ۲۴ ساعت قبل از بازی تیم ملی راجع به قراردادها یا راجع به تهدید سرمربی تیم ملی صحبت کنیم. اگر اجازه دهید بعد از بازی با عراق فرصت زیادی داریم که راجع به این مسائل صحبت کنیم. الان ۲۴ ساعت به بازی با عراق مانده و در این مدت باید از تیم ملی حمایت کنیم. مطمئنا این تیم متعلق به تمام مردم ایران است و همه ما با بردن این تیم خوشحال می‌شویم. البته در مورد قرارداد ویلموتس بارها صبحت کردیم و توسط فدراسیون مسائل به صورت رسمی اعلام شده است. به همین دلیل فکر نمی‌کنم که لازم باشد توضیحی دیگری بدهیم.

شکوری درباره شایعه‌ای مبنی بر این که وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون فوتبال خواسته است که در قرارداد ویلموتس تجدید نظر شود بیان کرد: من همین الان عرض کردم ۲۴ ساعت به بازی مانده است. خدا رو شکر همه شما فوتبالی هستید و می‌دانید که زمان برای شفاف سازی وجود دارد. پس از بازی با عراق سعی می‌کنیم یک نشست خبری برگزار کنیم و اگر سوالی داشته باشید در آن جا همان‌طور که قبلا هم پاسخ دادیم، پاسخ می‌دهیم ولی در حال حاضر با توجه به زمان ۲۴ ساعته تا بازی با عراق حرفه‌ای نیست که درباره این موضوعات صحبت کنیم.

او درباره اختلافاتی که در برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران وجود دارد تصریح کرد: ما ارتباط خیلی خوبی با آقای گل‌محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان تهران داریم. انتخابات هیات تهران هم به زودی برگزار می‌شود. تاریخ این انتخابات به زودی اعلام می‌شود. فعلا تاریخ ۷ آذر برای برگزاری انتخابات رسمی نیست و ما تاریخ انتخابات را به زودی اعلام می‌کنیم.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال درباره برنامه تیم ملی پس از دیدار با عراق گفت: برنامه تیم ملی به صورتی است که هفته بعد استراحت داریم البته تمام تیم‌های آسیایی بازی دارند. به همین دلیل برگزاری یک بازی دوستانه بسیار سخت است ولی همچنان در حال رایزنی هستیم. دو سه بازی را برای تیم ملی تنظیم کرده بودیم اما به دلایلی که قبلا هم گفتم لغو شد. ما بازی با برزیل را فیکس کرده بودیم اما آنها یک و نیم میلیون دلار پول می‌خواستند. فکر می‌کنیم در این شرایط اقتصادی اگر یک حساب و کتاب ساده هم بکنیم بازی با برزیل از توان فدراسیون فوتبال و حتی از توان جامعه ورزشی ایران خارج است و منطقی نبود که برای بازی با برزیل این پول را پرداخت کنیم.

او ادامه داد: همین الان که کره جنوبی با برزیل بازی دوستانه دارد بالای یک و نیم میلیون دلار هزینه این بازی شده است. در این شرایط بازی با تیم‌های بزرگ سخت است اما ما چند دیدار دوستانه خوب را در نظر گرفتیم. اگر بازی‌ها قطعی شود آن را اطلاع رسانی می‌کنیم. ما دو سه گزینه برای بازی دوستانه داریم اما منتظریم که نهایی شود. با توجه به این که هزینه‌های پرواز بسیار زیاد شده کار ما سخت است ولی فدراسیون فوتبال تمام تلاشش را می‌کند که بتواند بازی‌های دوستانه را برنامه ریزی کند.

شکوری در پاسخ به این سوال که دستمزد مربیان تیم‌های پایه چه زمانی پرداخت می‌شود اظهار کرد: بعد از بازی با عراق یک کنفرانس خبری می‌گذاریم و به تمام این سوالات پاسخ می‌دهیم.

او در ادامه درباره این موضوع که آیا بازیکنان تیم ملی توجیه شده‌اند که با توجه به حساسیت بازی با عراق رفتارشان را کنترل کنند بیان کرد: ماهیت فوتبال جنگیدن و شاد شدن است. من فکر می‌کنم راجع به این موضوع صبحت نکنیم بهتر است. من فکر می‌کنم بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و هیچ زمانی به این تعداد لژیونر نداشتیم. مطمئنا بازیکنان ما کاملا حواسشان به بازی است.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در پایان درباره وضعیت سعید فتاحی که به تازگی از سمت مدیر مسابقات سازمان لیگ برکنار شد توضیح داد: ما بعد از بازی ایران و عراق یک کنفرانس خبری برگزار می‌کنیم و راجع به آن صحبت می‌کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۷۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان