تاریخ انتشار: 1398/11/13 17:17
کد خبر: 72397

وضعیت قرمز پرسپولیس در آستانه دربی

وضعیت مالی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دربی جالب نیست و حتی شاید در همین روزها کار به اعتصاب هم بکشد.
وضعیت قرمز پرسپولیس در آستانه دربی

محمد حسن انصاری فرد زمانی که بار دیگر مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را به عهده گرفت با این ذهنیت وارد این باشگاه شد که این تیم نیاز به آرامش دارد و این مسیر را باید ادامه دهد اما اکنون آرامشی در این تیم نیست. 

وضعیت مالی سرخپوشان نه تنها خوب نیست بلکه افتضاح است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همین چند روز قبل بعد از رونمایی از اپلیکیشن باشگاه در سایت رسمی این باشگاه گفت: خوشحالم که بگویم برای افزایش درآمدهای باشگاه یک اقدام ویژه انجام داده‌ایم که اگر خدا بخواهد طی دو سه روز آینده نهایی خواهد شد. با این طرح باشگاه وارد فاز جدیدی از درآمدزایی خواهد شد و بخشی از مشکلات برطرف می‌شود. ما در تلاش هستیم که این توافق را نهایی و رسمی کنیم.

از رونمایی بیشتر از سه روز گذشته اما خبری از اقدامات ویژه برای حل شدن مسائل مالی نیست و امروز حتی ممکن بود بازیکنان تیم دست به اعتصاب بزنند و تمرین نکنند.

بازیکنان پرسپولیس که در مصاحبه های بعد از بازی و غیره تاکید می کنند دریافتی ناچیزی از باشگاه در فصل جاری داشته اند امروز و با علم اینکه در آستانه بازی حساس با استقلال هستند به نیت اینکه تمرین نکنند در ورزشگاه محل تمرین حاضر شدند اما با صحبت هایی که یحیی گل محمدی با آنها می کند از تصمیم خود بر اعتصاب چشم پوشی کردند.

از سویی کادرفنی تازه وارد سرخپوشان هم هنوز ریالی از باشگاه نگرفته اند و این درحالیست که آنها اگر به پرسپولیس نمی آمدند در باشگاه شهرخودرو بدون دغدغه می توانستند دریافتی های نیم فصل خود را دریافت کنند.

یحیی گل محمدی هم در تمامی مصاحبه های اخیر خود بر حل نشدن مشکلات تیم تاکید کرده و از وضعیت مالی نارضایتی خود را عنوان کرده است. او امروز هم حق را به بازیکنانش داده و ناراحتی آنها را به حق شمرده است.

باشگاه پرسپولیس به بازیکنان قول داده تا قبل از دربی درصد دیگری از قراردادشان را می دهد اما اینکه تا چه حد این قول های مدیریت باشگاه می تواند درست باشد باید منتظر شد و دید.

البته سوالی که پیش می آید این است نقش حامی مالی پرسپولیس این وسط چیست؟ چطور امکان دارد باشگاهی که دارای برنامه های ویژه اقتصادی است نمی تواند مشکلات مالی خود را رفع و رجوع کند؟ از سویی مدیریت باشگاه مدعی است که بخش مهمی از پول های اسپانسر پیش از فصل پیش خور شده است. چرا هیات مدیره پرسپولیس در مورد این پول های پیش خور شده گزارش شفافی برای روشن شدن اذهان عمومی نمی دهد تا هواداران این تیم هم بدانند این پول ها صرف چه اموری در این باشگاه شده اند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jjaz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تیمِ کالدرون نتیجه‌گراست