تاریخ انتشار: 1398/11/13 23:47
کد خبر: 72336

بررسی برنامه‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان در ستاد آسیایی این باشگاه

ستاد آسیایی پرسپولیس امروز یکشنبه به ریاست مدیرعامل و با حضور اکثر اعضاء تشکیل جلسه داد
بررسی برنامه‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان در ستاد آسیایی این باشگاه

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ستاد آسیایی باشگاه که پیگیری‌ها برای اجرای برنامه‌های تیم برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا و میزبانی از حریفان در بازی های خانگی را دنبال می‌کند امروز یک شنبه به ریاست محمد حسن انصاریفرد تشکیل جلسه داد.

در نشست امروز، حسین خبیری معاون اجرایی باشگاه، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه و مشاور مدیرعامل، افشین پیروانی مدیر تیم، امیر علی حسینی، مدیر امور بین‌الملل و ارتباط‌های خارجی باشگاه و محمد پاشا، ذیحساب باشگاه حضور داشتند. محمد فارسیان، افسر امنیتی و محمد امام‌‌وردی، مدیر امور ورزشی از اعضای ستاد نیز با توجه به پیگیری امور مربوط به تیم در این جلسه حاضر نبودند.

در این جلسه هماهنگی های مختلف برای سفرها و بازی‌های پیش رو در لیگ قهرمانان بین بخش های مختلف صورت گرفت و اقدام های انجام شده در حوزه دریافت روادید، خروجی، بلیت های پرواز، محل اقامت و تمرین ها و موارد گوناگون دیگر بررسی شد. همچنین مکاتبات با باشگاه های میزبان پرسپولیس که برای هماهنگی های متقابل صورت گرفته است، مورد گفتگوی حاضران بود.

گفتنی است؛ کاروان تیم فوتبال پرسپولیس، جمعه پیش رو، پس از بازی با استقلال که در روز پنج‌شنبه انجام می‌شود برای اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان راهی دوحه قطر خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lood7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا|الکویت با گل دقیقه 120 حریف استقلال شد