تاریخ انتشار: 1398/11/21 12:50
کد خبر: 71452

عذرخواهی آلی بابت تمسخر بحران ویروس کرونا

هافبک انگلیسی تیم فوتبال تاتنهام بابت به سخره گرفتن بحرانی که تا کنون باعث مرگ بیش از ۸۰۰ نفر در اقصی نقاط دنیا شده است، عذرخواهی کرد.
عذرخواهی آلی بابت تمسخر بحران ویروس کرونا

دله آلی بابت انتشار یک کلیپ ویدئویی در فضای مجازی که در آن بحران به وجود آمده در اثر شیوع ویروس کرونا را به تمسخر گرفته است، عذرخواهی کرد.

در این کلیپ، هافبک انگلیسی 23 ساله تاتنهام که این روزها مشغول سپری کردن تعطیلات زمستانی لیگ برتر است، در حالی که ماسکی به صورت دارد، دوربین گوشی خود را به سمت یک مرد از آسیای شرقی می‌گیرد و بعد آن را روی یک بطری حاوی مایع ضدعفونی کننده می‌برد که روی آن نوشته شده :«این ویروس باید سریع‌تر از آن باشد که بتواند به من برسد».

دله آلی این ویدئو را در مدت کوتاهی پس از انتشار آن حذف کرد و بعد در شبکه اجتماعی چینی ویبو بابت پیام ویدئویی‌اش عدرخواهی کرد. او گفت: مایلم بابت ویدئویی که روز گذشته در اسنپ‌چت گذاشتم، عذرخواهی کنم. شوخی بامزه‌ای نبود. خیلی زود متوجه این موضوع شدم و آن را پاک کردم. من مایه سرافکندگی خودم و باشگاه شدم. نمی‌خواهم که مردم برداشت بدی درباره من داشته باشند. حرکت جالبی نبود و به همین دلیل هم فوراً آن کلیپ را پاک کردم. این مسئله چیزی نیست که با آن شوخی شود. همه مردم چین را دوست دارم و برای‌شان دعا می‌کنم.

طبق گزارش CNN تا کنون 37 هزار نفر در نقاط مختلف دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و این ویروس تا الان جان 800 نفر را گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39n797

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مک منه‌من: بیل برای ادامه دوران فوتبالی‌اش به انگلیس بازگردد