تاریخ انتشار: 1398/11/21 13:30
کد خبر: 71448

بدترین مسی در دو سال اخیر؟

مهاجم بارسلونا در سه بازی پیاپی در لالیگا موفق به گلزنی نشده است.
بدترین مسی در دو سال اخیر؟

به نقل از آس، لیونل مسی از فوریه سال ۲۰۱۸ هرگز سه هفته پیاپی در لالیگا در گلزنی ناکام نبود. با این حال دیشب (یک‌شنبه) در ویامارین برابر رئال بتیس این اتفاق رخ داد و در سومین بازی گلی به ثمر نرساند. مهاجم بارسلونا در دیدار برابر والنسیا و لوانته هم گلی به نام خود ثبت نکرد. این بدترین آمار ستاره آرژانتینی در دو سال اخیر است. با این حال او بیش از همه بی‌دقت بوده است تا عملکرد ضعیفی داشته باشد. مسی در این سه هفته ۲۲ بار به سمت دروازه شوت کرد. در دیدار برابر والنسیا خوائومه دومنک فوق‌العاده عمل کرد. مقابل لوانته کم دقت بود و در سویا، یوئل ضرباتش را مهار کرد. سه ضربه به سمت دروازه آمار بدی به نظر می‌رسد اما دروازه‌بان بتیس اجازه گلزنی به او نداد. ۲۲ شوت و به ثمر نرساندن گلی خبر بدی برای یک مهاجم است. اگر در رابطه با مسی باشد که در سه هفته میانگین هفت ضربه در چارچوب را به ثبت رساند به هیچ وجه این آمار نگران کننده نخواهد بود.

در رابطه با کاپیتان بارسا این موضوع تقریبا اتفاقی است (او بیش از همه در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو از ناکامی‌اش در گلزنی عصبانی بود چون می‌توانست نقش مهمی در صعود تیمش داشته باشد که در نهایت بارسا حذف شد) و او می‌تواند به روش‌های دیگر به تیمش کمک کند. ستاره آرژانتینی در دیدار برابر رئال بتیس سه پاس گل داد و مقابل لوانته دو پاس گل به آنسو فاتی داد. هم‌چنین برابر لگانس در کوپا دل ری در پیروزی ۵ بر صفر تیمش نقش داشت و دو گل به ثمر رساند. هت تریک مسی در پاس گل هم یک آمار عجیب محسوب می‌شود. مهاجم بارسا تنها دو بار موفق به انجام این کار شده بود. او در فصل ۱۲-۲۰۱۱ برابر رایووایکانو و ۱۶-۲۰۱۵ مقابل ختافه سه پاس گل داد.

در حالی که مشخص نیست ناکامی مسی در گلزنی در لالیگا ادامه داشته باشد یا نه، دلیل زیادی برای نگرانی وجود ندارد. درون باشگاه نیز چنین نظری وجود دارد. گیمرو آمور، یکی از اعضای بارسلونا پس از پایان بازی گفت: ما همیشه به گلزنی‌اش عادت داریم. اگر گلی به ثمر نرساند خیلی خوب بازی می‌کند. بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت. اگر گلزنی نکند پاس گل می‌دهد. او خیلی ارزشمند است. مسی یک بارسایی است و آن را احساس می‌کند. مشکلات باشگاه مشکلات او نیز هست چون می‌خواهد همیشه بارسا برنده باشد.

واکنش کاپیتان بارسلونا به دلیل اتفاق‌های هفته اخیر قابل توجه بود. مصاحبه اریک آبیدال (مدیر ورزشی باشگاه) با خشم مسی همراه شد. مدیر فرانسوی گفته بود که در زمان ارنستو والورده (سرمربی پیشین تیم کاتالانی) خیلی از بازیکنان کم کاری می‌کردند. ستاره آرژانتینی در اینستاگرامش که فالوورهای زیادی دارد نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. با این حال خوسپ ماریا بارتومئو به این بحران پایان داد. مسی در مقابل متعهدانه بازی کرد. ناکامی مهاجم آبی اناری‌ها در گلزنی در لالیگا موضوع کاملا آشکاری است و داستان کسب نکردن پیروزی بدون گل‌های ستاره آرژانتینی مساله دیگری است. مسی تلاش خواهد کرد دوباره گلزنی کند. حریف بعدی‌اش ختافه خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zdaq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراف والورده به وابسته بودن بارسا به مسی