تاریخ انتشار: 1398/11/25 18:43
کد خبر: 70945

هالند: نرفتن من به منچستریونایتد به خاطر حقوق کم، ادعایی مضحک است

مهاجم اتریشی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند این موضوع که او به خاطر حقوق پیشنهادی پایین شیاطین سرخ حاضر به پیوستن به آنها نشده است را کاملاً تکذیب کرد.
هالند: نرفتن من به منچستریونایتد به خاطر حقوق کم، ادعایی مضحک است

ارلینگ هالند می‌گوید اینکه او پس از ترک سالزبورگ با وجود دریافت پیشنهاد از منچستریونایتد، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند را به‌عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده، هیچ ربطی به مسائل مالی نداشته است.

به دنبال انتقال مهاجم 19 ساله سالزبورگ به زردپوشان وستفالن - آن هم در حالی که اولگنار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد با شاگرد سابقش ملاقاتی خصوصی داشت تا نظرش را برای رفتن به اولدترافورد جلب کند - خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه رقم بالای حقوق درخواستی این بازیکن تیم انگلیسی را از خرید او منصرف کرده است.

هالند که در تنها 270 دقیقه بازی‌اش برای دورتموند هشت گل زده است، به سایت «Viasport» گفت: اوله (سولسشایر) برای من و در رسیدنم به جایگاهی که الان هستم نقشی بسیار مهم ایفا کرده است. با این حال ما به این نتیجه رسیدیم که برای من رفتن به دورتموند بهترین گزینه است. من نسبت به دورتموند بهترین احساس را داشتم و به همین دلیل این تیم را انتخاب کردم. اینکه می‌گویند من به خاطر پول به منچستریونایتد نرفتم صحت ندارد و داستانی است که روزنامه‌ها ساخته‌اند. اگر روزی آنهایی که این داستان را ساخته‌اند ببینم از آنها توضیح خواهم خواست. با این حال الان تمرکز من روی این مسئله نیست. اینکه من به خاطر پول دورتموند را انتخاب کرده‌ام ادعایی مضحک است. همه آنهایی که به من نزدیک هستند می‌دانند که چنین آدمی نیستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlekq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کونته: شرایط اضطراری در اینتر هنوز ادامه دارد