تاریخ انتشار: 1398/11/28 00:07
کد خبر: 70643

ساری: نتوانستم مقابل درخواست کیلینی برای بازی کردن مقاومت کنم

مائوریتزیو ساری تیمش را شایسته برتری مقابل برشا در هفته جاری رقابت‌های سری A دانست.
ساری: نتوانستم مقابل درخواست کیلینی برای بازی کردن مقاومت کنم

مائوریتزیو ساری پس از برتری تیمش مقابل برشا، صبوری و درخشش بازیکنان را عامل برتری در این بازی سری A دانست.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در این باره گفت: آن‌چه را که باید، انجام دادیم. به محض شکستن قفل دروازه حریف، کمی صبوری نشان دادیم و سپس 3 بار به تیر دروازه حریف ضربه زدیم. شایسته کسب این پیروزی بودیم. دیبالا در این بازی آزادی عمل بیشتری داشت و این در حالی بود که کوادرادو علاوه بر تطبیق با پست جدیدش، به بستن فضاها هم کمک می‌کرد.

 ساری در مورد ویژگی‌های بازیکن یووه و سیستم بازی تیمش اضافه کرد: شرایطی پیچیده داریم چون بسیاری از بازیکنان توانای تیم، پست مشخصی ندارند و می‌توانند در چندین پست بازی کنند. دیبالا مهاجم است اما در کمک به دفاع خوب کار می‌کند. رونالدو مهاجم نوکی است که دوست دارد در عرض بازی کند و کوادرادو هم می‌تواند در پست‌های متفاوتی باشد. تصمیم گرفتیم امروز به رونالدو استراحت بدهیم زیرا او نمی‌تواند در تک تک مسابقات فصل بازی کند. در فصل 75 بازی اعم از باشگاهی و ملی داریم و به همین علت رونالدو به استراحت نیاز دارد. در این بازی با 3 مهاجم بازی کردیم. در حال حاضر با 3 مهاجم به جای سیستم 2-1-3-4 بازی می‌کنیم زیرا رمزی گفته ترجیح می‌دهد به جای بازی در پست هافبک هجومی، به عنوان هافبک درگیر بازی کند. دیبالا هم ترجیح می‌دهد در عمق بازی کند.

ساری در خصوص شرایط آرون رمزی اظهار داشت:  فکر می‌کنم رمزی طی بازی‌های گذشته پیشرفت داشته و حالا در حرکات و نقش‌های دفاعی، بهتر عمل می‌کند. در طول تاریخ همیشه مشخص بوده که بازیکنان انگلیسی برای جا افتادن در فوتبال ایتالیا به مشکل خورده‌اند چون سری A  از نظر تاکتیکی به اندازه لیگ برتر آزادی‌های لازم را ندارد. با این وجود معتقدم رمزی سخت‌ترین بخش تطبیق را پشت سر گذاشته و حالا به سوی رقم زدن تفاوت‌ها در حال حرکت است.

او در مورد بازی کردن جورجو کیلینی پس از 5 ماه و مصدومیت پیانیچ افزود: راستش را بخواهید، امروز کیلینی خودش را به بازی فرستاد. وقتی به سوی نیمکت برگشتم، او  کاورش را در آورد و از من پرسید  چقدر طول می‌کشد تا به زمین بروم؟ او از دیروز درخواست 10  دقیقه بازی داشت و من نتوانستم در برابر خواسته جورجو  مقاومت کنم. به هرحال کیلینی باید بازی می‌کرد و طی این 6  ماه، تلاش و فداکاری زیادی انجام داده بود. البته او هنوز آماده نیست اما در آستانه رسیدن به سطح خوبی از آمادگی قرار دارد. به طور دقیق مشکل پیانیچ  را نمی‌دانم. او از ناحیه ران پا دچار مشکل شد و فردا تحت آزمایش‌های پزشکی قرار می‌گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdq6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فونسکا: استفاه از مانچینی سودی ندارد/ بولونیا تیم واقعا پرتلاشی است