//
کدخبر: ۲۵۲۱۷۸ //

ستاره‌های داخلی؛ محبوب اروپایی‌ها مغضوب داخلی‌ها

ستاره‌های فوتبال ایران که برخی از آن‌ها عنوان‌هایی را در آسیا و جهان یدک می‌کشند، سال‌هاست با بی‌مهری تیم‌های سابق خود و فدراسیون فوتبال مواجه شده‌اند.

ستاره‌های داخلی؛ محبوب اروپایی‌ها مغضوب داخلی‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

تولد علی دایی و ورود او به فصل جدیدی از زندگی‌اش، فرصت خوبی است تا از این بازیکن بزرگ ایران و آسیا قدردانی شود و اکنون که کمتر در گود مسابقات حضور دارد، بیشتر به او پرداخته شود.

در روزهای گذشته فیفا و AFC و همین‌طور باشگاه‌های بزرگی مانند بایرن مونیخ با انتشار پیام‌هایی تولد او را تبریک گفتند و از او به واسطه خدماتی که به فوتبال عرضه کرده تشکر کردند. این موضوع هر چند از نظر مادی ارزشی برای فوتبالیستی مانند علی دایی ندارد، اما به لحاظ معنوی نه تنها برای او که سال‌ها کاپیتان تیم ملی بوده و افتخارات زیادی را در رده ملی و باشگاهی کسب کرده، ارزشمند است بلکه مورد توجه هواداران فوتبال در ایران و اقصی نقاط جهان قرار گرفت.

علی دایی نمونه‌ای از اقدامات نهادها ‌و باشگاه‌های بزرگ است که از بازیکنان سابق با چنین روش‌هایی تشکر می‌کنند و هرگز این فوتبالیست‌ها را بعد از دوران بازیگری فراموش نمی‌کنند. همین کار کوچک در ایران غریبه است و نه تنها فدراسیون فوتبال، بلکه تیم‌های ایرانی کمتر برای فوتبالیست‌های دهه‌های اخیر خود دست به چنین کارهایی‌زده‌اند.

هر چند در این بین برخی تیم‌ها بیش از سایرین در توجه به ستاره‌ها و فوتبالیست‌ها سابق خود توجه دارند اما هنوز این موضوع تبدیل به یک اپیدمی نشده و به قولی قهرمان مرده برای باشگاه‌های ایرانی اهمیت بیشتری دارد.

تیم‌های فوتبال که همگی عنوان باشگاه و داشتن سازوکار حرفه‌ای را یدک می‌کشند، همواره به ستاره‌های سابق خود که توانستند افتخاراتی را برای آن‌ها رقم بزنند، بی‌توجهی می‌کنند تا خارجی‌ها این وظیفه را به دوش بکشند.

زمان آن رسیده که علاوه بر انجام چنین اقدامات بدیهی در فوتبال ایران، از وجود ستار‌ه‌ها و بزرگان فوتبال که اکنون کوله باری ازتجربه هستند استفاده شود و به این دور باطل و استفاده از مدیران غیرفوتبالی خاتمه داده شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۱۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان