//
کدخبر: ۲۵۴۸۰۶ //

عجیب اما واقعی؛ عضو هیئت مدیره استقلال پول رضایت‌نامه سرمربی پرسپولیس را داد

سرپرست باشگاه پرسپولیس تا فردا مهلت دارد تا طلب عضو پیشین هیئت مدیره استقلال را برای عقد قرارداد با سرمربی جدید خود جور کند!

عجیب اما واقعی؛ عضو هیئت مدیره استقلال پول رضایت‌نامه سرمربی پرسپولیس را داد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی رسو‌ل‌پناه که چند ماه پیش با حکمی از سوی وزیر ورزش جانشین مرحوم جعفر کاشانی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شد، به این شرط به عضویت هیئت مدیره پرسپولیس درآمد که 7 میلیارد تومان پول برای این باشگاه فراهم کند که البته این اتفاق رخ نداد.

نکته قابل توجه اینکه وقتی باشگاه پرسپولیس برای پول رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی به پول نیاز داشت مبلغ دو میلیارد تومان از سوی رسول‌پناه به حساب این باشگاه واریز می‌شود. رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس این مبلغ را از عبدالرضا موسوی عضو پیشین هیئت مدیره استقلال در ازای چک چند ماهه قرض می‌گیرد!

پنجشنبه هفته گذشته این چک در حالی برگشت خورد که چند هفته‌ای از زمان وصول آن گذشته بود و حالا موسوی فقط تا فردا به سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس مهلت داده تا حسابش را پر کند!

به نظر می‌آید رسول‌پناه که قرار بود عضو درآمدزای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باشد این  روزها گرفتار پولی است که از دوست خود در باشگاه استقلال (عضو پیشین هیئت مدیره این باشگاه) قرض کرده است. حالا رسول‌پناه با این چالش روبرو خواهد بود که چرا و به چه دلیل برای تهیه پول سرمربی جدید پرسپولیس، از عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال کمک مالی گرفته است؟ حالا رسول‌پناه با این چالش روبرو خواهد بود که چرا و به چه دلیل برای تهیه پول عقد قرارداد با سرمربی جدید پرسپولیس، از عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال کمک مالی گرفته است؟! باید دید واکنش هواداران متعصب پرسپولیس و پیشکسوتان باشگاه به این اقدام سرپرست فعلی باشگاه چه خواهد بود.

این در حالی است که گفته می شود موسوی بیشتر از اینها به پرسپولیس کمک مالی کرده و حتی خود او نیز در یکی از مصاحبه‌هایش مدعی شده بود که اگر پرسپولیس بخواهد می‌تواند به این باشگاه پول قرض بدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۸۰۶ //
ارسال نظر
 
  • حمید

    مگه وقتی رویانیان به باشگاه محبوبش کمک م الی کرد کسی تعجب کرد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان