تاریخ انتشار: 1399/02/03 09:56
کد خبر: 64656

انصاری‌فرد: اوایل حضورم در السیلیه کارم سخت بود

مهاجم ایرانی السیلیه قطر عنوان کرد: در این فصل تلاش می کنیم تا جایگاه چهارم را به دست بیاوریم و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.
انصاری‌فرد: اوایل حضورم در السیلیه کارم سخت بود

کریم انصاری فرد، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه السیلیه مصاحبه ای را امروز با نشریه «استاد الدوحه» قطر انجام داد که به شرح زیر است:

* در شرایط کنونی کرونا تمرینات خانگی چطور می گذرد؟

در شرایطی استثنایی قرار داریم که پیش از این جهان فوتبال یا ورزش به خودش ندیده است. این روزها نه تنها ورزش بلکه تمام زندگی متوقف شده است. در ابتدا برای تمام مردم دنیا در این شرایط آروزی سلامتی می کنم. از همه می خواهم که در خانه هایشان بمانند و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند. درباره تمرینات باید بگویم که به صورت انفرادی در خانه یا خارج مشغول هستم تا آمادگی بدنم را بالا نگه دارم و در صورت ازسرگیری مسابقات آماده باشم.

*آیا رژیم غذایی خاصی برای فوتبالیست ها در ایام تعطیلات وجود دارد؟

بدون شک باید هر بازیکنی در این دوران رژیم غذایی داشته باشد. باید هر فوتبالیستی رژیم غذایی دقیقی داشته باشد مخصوصا در این دوران باید به خوردن میوه و سبزیجات روی بیاورد و تمرینات خانگی متنوعی را انجام دهد. باید این تمرینات را صبح و شب انجام دهد تا در این دوران بی تحرکی آمادگی جسمانی اش را از دست ندهد.

* از فصل اول حضورش در السیلیه  رضایت داری؟

فصل خوبی بود. همیشه به دنبال موفقیت تیمم هستم. مهمترین امر برای من جایگاه السیلیه است. در ابتدای حضورم در تیم کمی کارم سخت بود چون باید با فضای جدید هماهنگ می شدم. رفته رفته وضعیتم بهتر شد و مثل یک خانواده شدیم. همیشه در السیلیه بازی گروهی یکی از ویژگی های بارز تیم است.

*آیا شانسی برای قرار گرفتن در میان 4 تیم صدرنشین دارید؟

بله هنوز شانس داریم و 5 هفته از لیگ ستارگان باقی مانده است. اگر برگزاری بازی ها به صورت گروهی بعد از ایام کرونا مورد قبول واقع شود در گروه دوم با تیم های الغرافه و العربی باید برای رسیدن به جایگاه چهارم رقابت کنیم. هدف ما رسیدن به جایگاه چهارم است و برای این هدف تلاش می کنیم.

* شما برای اولین در این فصل در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتید ولی در مرحله پلی آف حذف شدید، نظرتان چیست؟

در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا یک بازی انجام دادیم و در ضربات پنالتی مغلوب شدیم. السیلیه نیاز به تجربه در آسیا دارد. البته به عنوان بازیکنان در این بازی تمام تلاش خود را کردیم و درس های زیادی از این دیدار گرفتیم. در فوتبال شما باید در بسیاری از بازی ها تجربه کسب کنید و اشتباهاتان را در آینده تکرار نکنید.

*دوست دارید برای دومین بار در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنید؟

بدون شک دوست داریم دوباره در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم. اما در ابتدا باید ببینیم در لیگ ستارگان در چه جایگاهی قرار می گیریم. تلاش می کنیم تا در رده چهارم قرار بگیریم و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ea98y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار از حریف آسیایی استقلال/ مربی السد استعفا داد