//
کدخبر: ۲۵۸۲۴۷ //

دادرس: فردا جلسه کمیته استیناف در مورد پرونده پرسپولیس و سپاهان برگزار می‌شود

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص اعلام رای نهایی بازی سپاهان-پرسپولیس ارائه کرد.

دادرس: فردا جلسه کمیته استیناف در مورد پرونده پرسپولیس و سپاهان برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی دادرس، در پاسخ به این سؤال که جلسه اعلام رأی نهایی کمیته استیناف برای بازی پرسپولیس و سپاهان چه زمانی برگزار می‌شود اظهار داشت: ما دوشنبه‌ها جلسه داریم، فردا جلسه شور با آقایان قضات برگزار خواهیم کرد. بر اساس صحبت‌هایی که شنیدیم شور می‌کنیم و ان‌شاءالله نظر نهایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گوییم.

دادرس ادامه داد: نمایندگان دو باشگاه روز پنجشنبه دو ساعت و 10 دقیقه صحبت کردند و ادله‌های خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گفتند. وقت زیادی برد اما یکی از بهترین جلسات کمیته استیناف بود و ای کاش دوربینی بود تا این جلسه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ضبط می‌کرد چون نکات ظریف و قانونی مطرح شد. آقایان سؤال‌هایی کردند و جوابشان طبق آیین‌نامه داده شد. بسیار جلسه پرباری برای ما بود، آقایان جواب دادند و در نهایت تشخیص درست و غلط آن برعهده ما است.

عضو کمیته استیناف در خصوص اینکه گفته می‌شود رأی نهایی قرار بوده امروز اعلام شود اما بنا بر ملاحظاتی به فردا موکول شده، عنوان کرد: این حرف‌های مزخرف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گوش نکنید. فوتبال تعطیل است و شایعات دور و بر آن زیاد است. نمی‌دانم این حرف‌هاه از کجا آمده، من قبلا هم گفته بودم که اوایل هفته آینده رأی نهایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام می‌کنیم، حالا عده‌ای با منظور یا بدون منظور این حرف‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح می‌کنند. ما کار خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم و به خودمان اعتقاد داریم که حکم عادلانه‌ای صادر خواهد شد. ممکن است اشتباهی صورت بگیرد، اما هیچ حب و بغضی و خط و خطوطی در صدور حکم وجود ندارد‌. چون ما بر اساس مشاهدات و طبق آیین نامه تصمیم می‌گیریم و به جز آیین نامه و مقررات نمی‌توانیم حکم بدهیم.

وی در مورد اینکه اعلام رأی چه زمانی بعد از جلسه شور صورت خواهد گرفت، گفت: فکر می‌کنم فوری اعلام شود، چون جامعه حساس است. ما صحبت‌هایی را به صورت خصوصی انجام داده‌ایم اما باید به صورت رسمی بنشینیم. در ابتدا شور می‌شود و حدود 4-3 ساعت با هم صحبت و تبادل نظر می‌کنیم. پس از آن موارد مطرح شده پیش نویس  می‌شود، آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امضا می‌کنیم، سپس آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به تایپ می‌دهیم و پس از تایپ دوباره امضا می‌شود و بعد از آن برای انتشار روی سایت فدراسیون آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ابلاغ می‌کنیم. البته ممکن است اعلام رأی یک روز عقب بیفتد و روز سه شنبه اعلام شود.

دادرس اضافه کرد: ما برداشت‌های خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرده‌ایم اما اجازه نداریم در خصوص آنها صحبت کنیم. قرار است تا نتیجه نهایی که به توافق برسیم، هیچ کجا صحبتی نکنیم و فقط در جلسات مطرح می‌کنیم. ممکن است من دلایل و ذهنیتی داشته باشم اما اجازه بروز نداریم و بروز ما فقط در چارچوب اتاق خودمان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۲۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان