تاریخ انتشار: 1399/02/09 17:15
کد خبر: 64138

فلاح: تصمیمات عجولانه برای آغاز لیگ به فوتبال آسیب می‌رساند/ستاد ملی کرونا ورود کند

مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تصمیمات عجولانه بعضی از افراد در فدراسیون فوتبال برای برگزاری لیگ و یا تمرینات به ورزش و فوتبال آسب می‌رساند.

رسول فلاح در واکنش به صحبت‌های سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری لیگ فوتبال اظهار داشت: شما اعلام کردید که باشگاه‌‌‌های ما پزشکان کار بلدی دارند و همه باشگاه‌‌ها از سیستم پزشکی کامل بهره می‌‌‌‌برند. من نمی‌دانم این چه صحبت‌هایی است که بدون پشتوانه زده می‌شود. کدام امکانات و تجهیزات پزشکی باشگاه‌ها دارند؟ اگر بازیکنی در این شرایط به ویروس کرونا مبتلا شود چه کسی مسئولیت را به گردن می‌‌‌‌گیرد؟ چه تضمینی وجود دارد، جناب سهیل مهدی؟

  وی گفت: آقای سهیل مهدی شما این حق را ندارید که از طرف باشگاه‌‌‌ها تصمیم گیری و صحبت کنید شما  با صراحت به مردم و رسانه‌‌‌ها بگویید کدام باشگاه در کشور با شما مکاتبه داشته و مدعی سیستم پزشکی مجهز شده که در صورت برگزاری لیگ ما حاضریم عواقب پزشکی آن را بر عهده بگیریم. هر باشگاهی 30 الی 40 بازیکن و نیاز به  سیستم رفاهی از قبیل اتوبوس و محل اسکان و... دارند و همه آنها در طول روز چه تمرینات و چه مسابقه با هم در ارتباطند همه ما به خوبی می‌دانیم که اغلب بازیکنان شهرستانی هستند و مشکل مسکن دارند حالا اگر در این مجوعه اتفاقی برای بازیکن یا کادر فنی  رخ دهد مسئول چه کسی است و قطعا با این صحبت‌‌‌‌‌های شما فدراسیون فوتبال پاسخگو باید باشد.

مدیرعامل باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: همانطور که قبلا گفتم هیچ کسی با برگزاری فوتبال مخالف نیست و فوتبال  تنها رشته توپی پرطرفدار  و هیجانی در سطح جامعه است که باعث نشاط و شادابی در بین  مردم می‌شود همین ورزش و فوتبال است که برای  سلامتی جامعه آمده است. تصمیمات عجولانه و غیرکارشناسانه برای ورزش ما مضر است.

وی خاطرنشان کرد: سهیل مهدی اعلام کرده که باشگا‌ه‌های ما از نظر امکانات پزشکی و وسایل درمانی مجهز هستند و ما هیچگونه مشکلی برای برگزاری لیگ و تمرینات نداریم. چرا بدون هماهنگی با باشگاه‌های این حرف‌ها زده می‌شود. من از ستاد ملی کرونا درخواست دارم که خودش امکانات پزشکی باشگاه‌‌‌‌‌ها را برای برگزار لیگ و تمرینات بررسی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqyak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رمضانی: دادن جام با گرفتن جان آدم‌ها ارزش ندارد / از هفته آینده کار تمدید قرارداد با بازیکنان را آغاز می‌کنیم