//
کدخبر: ۲۶۳۵۱۳ //

پورعلی‌گنجی در العربی قطر می‌ماند

باشگاه العربی قطر در واکنش به شایعه جدایی مدافع ایرانی خود گفت: هیچ بازیکنی در پایان فصل جدا نخواهد شد.

پورعلی‌گنجی در العربی قطر می‌ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

در پی شایعاتی مبنی بر جدایی «مرتضی‌ پورعلی‌گنجی» مدافع ایرانی تیم العربی،  این باشگاه قطری با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را رد کرد و اعلام کرد که نه تنها پورعلی‌گنجی، بلکه هیچ بازیکنی در پایان فصل از این تیم جدا نمی‌شود.

طبق نوشته الوطن، باشگاه العربی تاکید کرد که بر خلاف شایعاتی که در برخی رسانه‌ها مطرح شد، جدایی پورعلی‌گنجی و انتخاب جایگزین این بازیکن برای فصل بعد صحت ندارد.

ما در شرایط فعلی قصد تغییر در هیچ پستی را نداریم و از طرفی دیگر قرارداد هیچ بازیکنی در پایان فصل به اتمام نمی‌رسد. به همین خاطر باشگاه قصد دارد ثبات فنی خود را برای فصل آینده هم حفظ کند و در راس کادر فنی با هدایت «هایمر هالگریمسون» به کارش ادامه دهد.

«آنورگونارسون» بازیکن ایسلندی که با قراردادی ۲ ساله به العربی پیوسته توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و مسوولان باشگاه هم قصد دارند در صورت تداوم این روند خوب، مدت قرارداد وی را تمدید کنند. «حمدی الحرباوی» مهاجم تونسی هم یک فصل دیگر از قرارداد ۲ ساله‌اش باقی مانده است. «مارک مونیسا» مدافع اسپانیایی هم قرارداد ۲ ساله با باشگاه دارد. «پیر میشل لاسوگا» هم با باشگاه العربی قراردادی ۳ ساله دارد. با توجه به این موضوع تغییر و تحولات چندان عظیمی را در العربی شاهد نخواهیم بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۵۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان