تاریخ انتشار: 1399/03/25 17:59
کد خبر: 61247

فرهمند: نور ورزشگاه امام خمینی برای برگزاری مسابقات کافی نیست

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با فردای ورزش اعلام کرد نور محل برگزاری مسابقات خانگی این تیم برای برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول کافی نیست.
فرهمند: نور ورزشگاه امام خمینی برای برگزاری مسابقات کافی نیست

رضا فرهمند در مورد دیدارهای تدارکاتی آینده‌ی آلومینیومی‌ها عنوان کرد: احتمالا تا قبل از آغاز رقابت‌های لیگ یک دو بازی دوستانه را در اراک انجام خواهیم داد. با نظر کادر فنی به منظور جلوگیری از تحت فشار گذاشتن بازیکنان پیش از شروع مسابقات تیم‌هایی که برای حضور در این مسابقات حاضر می‌شوند، از تیم‌های حاضر در لیگ‌های دسته اول و دسته دوم کشور خواهند بود.

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد وضعیت نور مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک که بایستی برای برگزاری رقابت‌های باقی‌مانده از لیگ آزادگان آماده استفاده شود گفت: متاسفانه درصد روشنایی نورافکن‌های ورزشگاه امام خمینی هم‌اکنون ۲۰۰ لوکس اندازه‌گیری شده که این مقدار برای برگزاری مسابقات در شب که بایستی زیر نور ۸۰۰ لوکس انجام شود، کافی نیست.

وی ادامه داد: در همین رابطه قرار است با همکاری یک شرکت تجهیزکننده و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تا پیش از از سرگیری رقابت‌ها تمام موارد الزامی برای تجهیز نورافکن ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک انجام شود.

فرهمند تصریح کرد: مشکل نور ورزشگاه امام خمینی از زمان تأسیس آن به‌وجود آمده است. در همان زمان تأسیس نیز وضعیت نور این محل برای برگزاری مسابقات فوتبال کافی نبوده و از آن زمان تاکنون نیز به دلیل گذشت زمان و همچنین سرقت تجهیزات یکی از دکل‌های نوری ورزشگاه این نابسامانی تشدید شده است.

وی افزود: یکی دیگر از دلایل این وضعیت این است که متاسفانه مدیران قبلی تیم با طرح ادعای تجهیز نورافکن‌ها و بهبود وضعیت روشنایی ورزشگاه امام خمینی(ره) ۸۰ میلیون فاکتور در باشگاه به‌جا گذاشته‌اند در حالی که بعدا کاشف به عمل آمد که آن‌ها تعدادی لامپ‌ها را از سه دکل جدا و به دکلی که لامپ نداشته اضافه کرده‌اند که این اتفاق باعث تضعیف نور دیگر دکل‌ها شده است.

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان در خصوص انجام دوباره تست کرونا توسط اعضای تیم فوتبال آلومینیوم گفت: طی روزهای آینده با توجه به نزدیک شدن به شروع رقابت‌های لیگ دسته اول اعضای تیم سومین تست کرونای خود را انجام خواهند داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zomjn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اراکی ها رنگ عوض می کنند!
اعتراض هواداران سرخ ایرالکو به رنگ آبی؛