//
کدخبر: ۲۶۶۰۴۱ //

طارمی به دنبال هت‌تریک؛ حالا نوبت بنفیکاست

مهاجم ایرانی تیم ریو آوه به دنبال این است تا مقابل سومین تیم بزرگ پرتغال هم یا گل بزند یا پاس گل بدهد و نشان بدهد مرد روزهای بزرگ است.

طارمی به دنبال هت‌تریک؛ حالا نوبت بنفیکاست
به گزارش فرتاک نیوز،

اولین فصل حضور مهدی طارمی در فوتبال پرتغال با موفقیت‌های زیادی همراه بوده است. او در تیم متوسط ریو آوه توانسته عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته باشد و حالا با ۹ گل و پنج پاس گل به نوعی بهترین مهره تیمش است.

طارمی به حدی خوب بود که در نیم‌فصل چند پیشنهاد خوب از داخل و خارج از پرتغال داشت. او حالا نیز هر سه تیم بزرگ پرتغال را به عنوان مشتریان خود می‌بیند و باید دید برای فصل بعد خود چه تصمیمی خواهد گرفت.

طارمی در این فصل مقابل پورتو یک گل به ثمر رساند. در برابر اسپورتینگ لیسبون سه پنالتی در یک بازی گرفت و حالا به نوعی باید مقابل بنفیکا هم اثرگذاری خود را نشان بدهد. طارمی در دیدار رفت برابر بنفیکا ۴۵ دقیقه بازی کرد و تیمش با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

حالا بنفیکا جنگ سختی را با پورتو برای قهرمانی دارد و در صورت شکست دادن ریوآوه می‌تواند هم امتیاز پورتو در صدر جدول شود و با تفاضل گل بهتر جای این تیم را در رده نخست بگیرد. حال باید دید مهدی طارمی و هم‌تیمی‌هایش می‌توانند با متوقف کردن پورتو بازهم ماجرای قهرمانی را پیچیده نگه دارند یا خیر.خود ریو آوه برای نگه داشتن شانس خود برای رسیدن به رده چهارم و سهمیه اروپا نیاز دارد تا در این مسابقه که میزبان هم هست به موفقیت برسد. این تیم در حال حاضر با ۴۱ امتیاز تیم ششم جدول است و با رده چهارم، پنج امتیاز فاصله دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان