//
کدخبر: ۲۶۶۰۴۸ //

حضور احتمالی ستاره سابق استقلال در لیگ یک فرانسه

کاوه رضایی مورد توجه باشگاه نانت فرانسه قرار گرفته و ممکن است فصل بعد در این تیم توپ بزند.

حضور احتمالی ستاره سابق استقلال در لیگ یک فرانسه
به گزارش فرتاک نیوز،

کاوه رضایی در این فصل از مسابقات لیگ بلژیک در لباس شارلوا عملکرد بسیار خوبی داشت. با این حال او به صورت قرضی برای این تیم بازی کرد و به همین دلیل با اتمام مسابقات ژوپیلرلیگ به کلوب بروژ بازگشت.

باشگاه بروژ اما گویا به دنبال فروش کاوه رضایی است. شارلوا که قصد داشت ستاره سابق استقلال را نگه دارد توان خرید دائمی او را ندارد و به همین دلیل باشگاه بروژ به دیگر گزینه‌ها فکر می‌کند. یکی از این گزینه‌ها تیم نانت فرانسه است.

نانت که در سطح اول فوتبال فرانسه و در لوشامپیونا حضور دارد در فصلی که به صورت نیمه‌تمام  به پایان رسید در رده سیزدهم قرار گرفت. چند روزنامه بلژیکی و فرانسوی این شایعه را مطرح و اعلام کرده‌اند که این انتقال ممکن است نهایی شود.

سایت فوتبال پریمور همچنین عنوان کرد: در شرایط عادی تمرینات کلوب بروژ هفته آینده آغاز می‌شود. در صورتی که مهاجم ۲۸ ساله زیر نظر فیلیپ کلمان، سرمربی تیم شانس جدیدی پیدا کند، ‌احتمالا در تیم باقی خواهد ماند، اما اگر چنین فرصتی مهیا نشود، این احتمال هست که به تیم نانت برود.

البته که به جز رضایی یک گزینه دیگر نیز مدنظر باشگاه نانت قرار دارد. هدایت نانت به عهده کریستین گورکوف فرانسوی و ۶۵ ساله است. فابیو بازیکن اسبق منچستریونایتد نیز در این تیم عضویت دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۰۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان