تاریخ انتشار: 1399/04/24 17:33
کد خبر: 59189

وکیل باشگاه سپیدرود: حق باشگاه و هواداران را می گیریم

سیامک میرزازاد، وکیل باشگاه سپیدرود معتقد است این باشگاه به تمامی تعهدات خود در قبال مهدی پاشازاده عمل کردند و دلایلی که برای جدایی او عنوان کرده اند کاملا کذب است.

مهدی پاشازاده تنها دو بازی پس از حضور در تیم سپیدرود، عطای ادامه کار در این تیم را به لقایش بخشید و با توجه به اینکه تحت قرارداد این تیم قرار داشت در اقدامی عجیب با شاهین شهرداری بوشهر مذاکره کرده و در نهایت قرارداد جدیدی با این تیم می بندد.

 

سیامک میرزازاد، وکیل باشگاه سپیدرود در ابتدا به مفاد اصلی قرارداد با پاشازاده اشاره کرد و در این باره گفت:

مهدی پاشازاده با باشگاه سپیدرود برای هفت هفته قرارداد امضا کرد و باشگاه برای دو هفته ای که ایشان در تیم بود تعهدات قراردادی خود را به طور کامل به انجام رسانده است. برای ایشان در بهترین هتل شهر سوئیت گرفت و مبلغی را هم به عنوان پیش پرداخت به وی پرداخت کرد.

او در این باره ادامه داد:

دوستان در باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعلام کردند دلیل کار غیراخلاقی مهدی پاشازاده در مذاکره و قرارداد با آنها عدم رعایت تعهدات باشگاه سپیدرود بوده، یا به جهت عدم آگاهی ایشان از مفاد قرارداد بوده و یا به اراده خود اقدام به اظهارات کذب نموده است.

وکیل باشگاه سپیدرود درباره انجام تعهدات این باشگاه در قبال پاشازاده ادامه داد:

باشگاه تعهدات خود را به آقای پاشازاده تاکنون انجام داده است و قطعا صرف نظر از ارجاع موضوع تخلف پاشازاده به کمیته انضباطی باشگاه جهت دفاع از حقوق حقه باشگاه سپیدرود، هم از ایشان به مراجع ذیصلاح در فدارسیون فوتبال شکایت خواهد کرد و هم از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به جهت این اقدام غیرحرفه ای و غیرقانونی، علیرغم اطلاع از تحت قرارداد بودن یک سرمربی، با ایشان شب مسابقه شروع به مذاکره می کنند و سپس اقدام به انعقاد قرارداد کردند که این هم دومین تخلف این باشگاه محسوب می شود.

او ادامه داد:

همکاران من در باشگاه شاهین شهرداری بوشهر می توانند مستندات خود را در صورتی که اصلا مدارکی در جهت اثبات تخلفات باشگاه سپیدرود وجود دارد اعلام کنند و مفاد قرارداد و تخلفات را به مراجع ذیصلاح تقدیم کنند. ولی ما باز هم اعلام می کنیم که باشگاه سپیدرود دقیقا به مانند آنچه در مفاد قرارداد آمده است با مهدی پاشازاده رفتار کرده است و مشکلی در این باره ندارد.

میرزازاد درباره بازگشت مجدد

پاشازاده ادامه داد:

در این پرونده دو تخلف بزرگ اتفاق افتاده است که یکی از آنها را مهدی پاشازاده انجام داده است و در صورتی که سرمربی رسمی سپیدرود بوده شب قبل از مسابقه با تیم دیگری مذاکره می کند و پس از آن هم علیرغم مذاکرات تلفنی روز گذشته مسئولان تیم با ایشان و مصاحبه ای که مدیرعامل باشگاه به صورت مکتوب با رسانه ها انجام داده است که طی آن قرار بود پاشازاده از امروز تمرینات خود را با تیم آغاز کند اما ایشان به جای برگشتن به تمرینات تیم سپیدرود، با تیم شاهین بوشهر قرار گذاشته و قرارداد خود را با این تیم منعقد کرده است.

وکیل سپیدرودی ها درباره تخلف باشگاه بوشهری نیز گفت:

اما تخلف بزرگتر را شهرداری بوشهر انجام داده است که وقتی یک مربی با باشگاهی قرارداد دارد و در کوران مسابقات است، می رود و با او مذاکره می کند و از آن بدتر اینکه وقتی عضو بلندپایه شورای شهر بوشهر با مدیرعامل باشگاه سپیدرود برای انتقال پاشازاده صحبت می کند و با مخالفت صریح ناظمی برای انتقال روبرو می شود، باز هم می روند به طور مستقیم با این مربی مذاکره و قرارداد امضا می کنند.

میرزازاد در پایان گفت:

به عبارتی می توان گفت دوستان تخلف مذاکره با سرمربی تیمی دیگر را با امضای قراردادی غیرقانونی تکمیل کردند. ایشان در شرایط بسیار سختی باشگاه را ترک کردند و ما از حق باشگاه و هواداران سپیدرود قطعا نمی گذریم و دفاع خواهیم کرد. به هرحال حرف هایی که ایشان به صورت خصوصی پیش از این گفته بود به امانت و به مانند یک راز نزد ما می ماند و ما آنها را افشا نخواهیم کرد چرا که تخلف ایشان آن قدر بزرگ و واضح بوده که دیگر نیازی حرف ها و مدارک دیگر نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7xy9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها ۳۰ میلیون تومان دریافتی محمود فکری از شاهین؟ باور کنیم!