تاریخ انتشار: 1399/04/29 13:21
کد خبر: 58835

اظهارات سرمربیان ۲ تیم استقلال خوزستان و مس کرمان

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی سختی مقابل مس داشتیم، آنها تیم دوم جدول بودند و در این فصل عملکرد خوبی داشتند.
اظهارات سرمربیان ۲ تیم استقلال خوزستان و مس کرمان

امیر خلیفه اصل شنبه شب پس از باخت تیمش مقابل مس کرمان در نشست خبری آنلاین اظهار داشت: بازیکنانمان در این دیدار سنگ تمام گذاشتندکه جا دارد به آنها تبریک بگویم، ما فرصت های چندانی داشتیم اما نتوانستیم بهره لازم را ببریم  این موضوع ارزشی از بچه های ما کم نمی کند و من از آنها تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند گفت: به هر حال ما ۴۲ امتیاز داریم و با تمام وجود چهار بازی دیگر را انجام می دهیم تا با دست پر از میدان خارج شویم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: ما در هر بازی تلاش به سزایی انجام می دهیم و موقعیت های زیادی روی دروازه حریفان خلق می کنیم اما توپ های ما به گل تبدیل نمی شود.

خلیفه اصل افزود: بیش از یکصد روز بازی ها تعطیل بود و بازیکنان ما تمرین لازم را نداشتند اما وقتی تمریناتمان را از ابتدای خردادماه آغاز کردیم همه با تمام وجود کار کردند.

در ادامه سیدمجتبی حسینی سرمربی مس کرمان گفت: در این شرایط آب و هوایی اهواز، بازی کردن بسیار مشکل بود اما با این وجود توپ و میدان را در اختیار داشتیم و حتی می توانستیم با گل بیشتری پیروز میدان شویم.

وی گفت: شناخت خوبی از استقلال خوزستان داشتیم، آنها در هفته ها اخیر روند خوبی داشتند اما بچه ها زحمت کشیدند و توانستیم با یک برنامه ریزی خوب یک برد شیرین در اهواز کسب کنیم.

سرمربی مس کرمان افزود: هدفمان صعود به لیگ برتر است و امیدوارم به این مهم برسیم. خوشبختانه اکنون در مکان دوم جدول رده بندی هستیم و تمام سعی خود را برای صعود به لیگ برتر انجام می دهیم.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و مس کرمان با برتری یک بر صفر به سود مس به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwgq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال اهواز یک گام تا سقوط به لیگ دو

مس کرمان نگرانی بابت صعود ندارد
مدیرعامل باشگاه مس کرمان:

مس پیش به سوی تونل وحشت+اینفوگرافیک
حسینی در راه اثبات خود به لیگ یکی‌ها؛