تاریخ انتشار: 1399/05/06 17:42
کد خبر: 58264

سردار آزمون: از پیشنهادات باشگاه‌های اروپایی خبر ندارم / دلم برای تیم ملی تنگ شده است‌

بازیکن گلستانی تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه زنیت روسیه گفت: هنوز چیزی در خصوص پیشنهادات باشگاه‌های اروپایی نمی‌دانم و باشگاه زنیت از آن با خبر است.
سردار آزمون: از پیشنهادات باشگاه‌های اروپایی خبر ندارم / دلم برای تیم ملی تنگ شده است‌

سردار آزمون بعدازظهر امروز پس از ورود به استان گلستان اظهار داشت: خوشبختانه به همراه تیم زنیت قهرمان لیگ برتر روسیه شدیم و من هم عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را کسب کردم که حاصل زحمات تمام بازیکنان، کادر فنی و سایر عوامل باشگاه بود که از نظر فنی و روحی به من کمک زیادی کردند.

وی افزود: آقای گل شدن حس بسیار خوبی است و تمام گل‌هایی که به ثمر رساندم حاصل زحمات و سختی‌هایی بوده که کشیدم، امیدوارم فصل آینده هم ابتدا عناوین تیمی و سپس عناوین انفرادی زیادی کسب کنم.

آزمون ادامه داد: آخر هفته باید به روسیه برگردم زیرا 10 روز دیگر باید در دیدار سوپرجام روسیه به مصاف لوکوموتیو مسکو برویم و امیدوارم بتوانیم سومین جام فصل را هم کسب کنیم.

وی در خصوص پیشنهاداتش از باشگاه‌های بزرگ اروپایی، یادآور شد: هنوز چیزی در این خصوص نمی‌دانم و هر پیشنهادی است باشگاه زنیت از آن خبر دارد.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خصوص بلاتکلیفی رقابت‌های ملی گفت: در انتظار اعلام برنامه هستیم زیرا دلم برای تیم ملی خیلی تنگ شده و دوست دارم مسابقات زودتر شروع شود و به جام جهانی صعود کنیم.

آزمون در پاسخ به این سوال که آیا لیگ برتر ایران را پیگیری می‌کردید یا خیر، گفت: پیگیر لیگ برتر ایران نبودم و مسابقات را دنبال نمی‌کردم، فقط می‌دانم پرسپولیس قهرمان شد، نظری ندارم و این قهرمانی را تبریک می‌گویم اما فکر نمی‌کنم به من ارتباطی داشته باشد زیرا خودمان هر چند روز مسابقه داشتیم.

وی به وضعیتش در بحران کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: این اتفاق برای لژیونرها که از خانواده دور هستند بسیار سخت بود زیرا سه ماه در قرنطینه بودیم اما باید با تابعیت از دستورات باشگاه حرفه‌ای عمل می‌کردیم.

آزمون افزود: اکنون از وضعیت سفید وارد وضعیت قرمز شدم و خیلی استرس دارم، سعی می‌کنم این چند روز در خانه و کنار خانواده باشم و کاری نکنم که هموطنم آلوده شود.

وی یادآور شد: از تمام مردم عزیز ایران به ویژه مردم استان گلستان می‌خواهم در این شرایط رعایت کنند و ماسک بزنند تا دوباره به وضعیت سفید برگردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p68bo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از روسیه مشخص شد