تاریخ انتشار: 1399/05/29 18:45
کد خبر: 56855

قاسمپور: باید ریشه مفسدان در فوتبال زده شود

باید ریشه مفسدان در فوتبال زده شده و با تمامی افرادی‌که در پرونده «مارک ویلموتس» نقش داشتند، برخورد قاطع شود.
قاسمپور: باید ریشه مفسدان در فوتبال زده شود

 ابراهیم قاسمپور با اشاره به موضوع فسادزدایی در فوتبال اظهار داشت: همانطور که عزم راسخ در سراسر کشور برای مبارزه با فساد وجود دارد، امیدوارم قوه قضاییه اینبار به فوتبال هم ورود کرده و هر چه زودتر با مفسدان برخورد قاطع کند.

وی افزود: روح ورزش پاک است و فوتبال می‌تواند در شادابی جامعه و مردم تاثیرگذار باشد اما این مشکلات باعث، زدگی مردم از فوتبال می‌شود. مردم فوتبال را دوست دارند و با این ورزش زندگی می‌کنند. نباید اتفاقی رخ دهد که دلخوشی فوتبال از مردم گرفته شود.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به محکومیت ایران در پرونده شکایت مارک ویلموتس اضافه کرد: مگر روزی که با ویلموتس قرارداد می‌بستند آقایان نگفتند که از قرارداد کی‌روش در بستن قرارداد با مربی جدید عبرت گرفتند. پس آن عبرت چه شد؟ الان چه کسی جوابگوی این اتفاق است. باید به شدت با مسببان  این اتفاق برخورد شود.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین اضافه کرد: برخورد قاطع بدان معنا نیست که بیایند و با چهار نفر از افرادی که نقش کوچکی در این پرونده داشتند برخورد کنند. باید این فساد از ریشه زده شود نه اینکه تنها شاخ و برگ‌های آن را بچینند.

قاسمپور خاطرنشان کرد: زمانی اسامی چند نفر را بابت منشور اخلاقی اعلام کردند و به جای اینکه آن افراد را از فعالیت‌های فوتبالی محروم کنند، آنها را به لیگ یک تبعید کردند. این اتفاق برای آن افراد بهتر هم شد چرا که آنها دیگر در دید نبودند و خبری از رسانه نبود و هر کار که دوست داشتند انجام دادند. نباید اینگونه برخورد شود بلکه باید آنها شدیدا مجازات شوند.

وی  تاکید کرد: باید با تمام کسانی که برای فوتبال مشکل ایجاد می‌کنند برخورد قاطع شود و اگر این کار صورت بگیرد، دیگر به خود اجازه نمی‌دهند تا اقدامی نامناسبی انجام دهند. آن زمان می‌توانیم امیدوار باشیم تا فوتبال ما روزی پاک شود اما تا زمانی که برخورد قاطع با مفسدان ورزشی صورت نگیرد نمی‌توان امیدوار به پاکسازی فوتبال بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dy98p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا آکادمی سپاهان بهترین آکادمی ایران شد؟