تاریخ انتشار: 1399/06/25 14:42
کد خبر: 55131

ترکیب احتمالی سپاهان در اولین حضور محرم

محرم نویدکیا امشب برای اولین مرتبه به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان باید تیمش را مقابل میلیادرهای النصری ارنج کند.
ترکیب احتمالی سپاهان در اولین حضور محرم

طلایی پوشان اصفهانی در شرایطی به دیدار هفته سوم برابر النصر عربستان رسیده اند که دیدار افتتاحیه برابر العین را با امیرقلعه نویی رویایی شروع کردند و با 4 گل العین را در خانه‌اش در هم کوبیدند. در دیدار دوم اما بدشانسی به سراغ سپاهان آمد و مصدومیت کی روش دست امیرقلعه نویی را بست تا این تیم مقابل تیم مقتدر السد با نتیجه 3 بر صفر شکست بخورد.
حالا و در شرایطی که پاندمی ویروس کرونا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را برای مدت‌ها به حالت تعلیق درآورده بود، سپاهان با یک تغییر بسیار مهم از آخرین دیدار آسیایی به النصر رسیده و دیگر خبری از امیرقلعه نویی روی نیمکت سپاهان نیست و این محرم نویدکیا بازیکن محبوب سپاهان است که باید حضورش به عنوان سرمربی را از بازی سختی نظیر مصاف با النصر آغاز کند.
اگر امیرقلعه نویی بود، حدس زدن ترکیب سپاهان کار دشواری نبود ولی با حضور محرم نویدکیا شرایط متفاوت شده، ولی با توجه به دو دیدار دوستانه برابر سپاهان نوین و استفاده از ترکیب 3-3-4  و البته مصدومانی که در اردوی سپاهان حضور دارند، ترکیب احتمالی طلایی پوشان را در ادامه آورده ایم.

 

نیازمند؛ ادامه رکوردزنی
رکورد پیام نیازمند هنوز هم دست نخورده است و او پس از حضور در سپاهان حتی یک مسابقه رسمی را هم از دست نداده است. او امروز هم مقابل النصر از ابتدا در ترکیب سپاهان خواهد بود.

 

زوج خط دفاعی؛ بازگشت عزت و گولسیانی
مصدومیت عزت پورقاز و گئورگی گولسیانی بدترین خبر برای امیرقلعه نویی در میانه های فصل نوزدهم بود؛ این دو بازیکن اما حالا آماده شده اند و در دو دیدار دوستانه بار دیگر در کنار هم بازی کردند. به احتمال فراوان محرم نویدکیا این دو بازیکن را به نفراتی نظیر نژادمهدی و مهدی زاده ترجیح می دهد و از ابتدا وارد زمین خواهد کرد.

 

مدافعین چپ و راست؛ کاملا متفاوت با سپاهانی که به یاد داریم
در پست دفاع چپ سپاهان طی دوران حضور امیرقلعه نویی سعید آقایی بازیکن فیکس بود و شایان مصلح و مهدی ترکمان آلترناتیوهای او. با خروج سعید آقایی و عدم حضور شایان مصلح در اردو به دلیل ویروس کرونا، اگر امیرقلعه نویی بود، مهدی ترکمان را در این پست بازی می داد ولی با توجه به دو بازی دوستانه اخیر سپاهان برابر سپاهان نوین، به احتمال فراوان شاهد حضور امید نورافکن خواهیم بود و انتظار می رود این بازیکن از این به بعد و در دوران حضور محرم نویدکیا در همین پست بازی کند.
در پست دفاع راست مرتضی منصوری در دسترس نویدکیا قرار دارد ولی دانیال اسماعیلی فر خرید پر سر و صدای سپاهانی ها از شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی برخوردار است.

 

مثلث خط میانی؛ فانتزی بازها حکومت می‌کنند
سروش رفیعی را باید یکی از نفرات اصلی خط میانی سپاهان بدانیم و محسن مسلمان هم از شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی بهره مند است. مهدی کیانی و محمد کریمی دیگر نفراتی هستند که مدعی حضور در ترکیب اصلی به شمار می روند ولی شاید حضور کیانی در کنار مسلمان و سروش همان ترکیبی باشد که از شروع کار سپاهان با نویدکیا شاهد حضورشان در ترکیب اولیه باشیم.

 

مثلث خط هجومی؛ استانداردهای کار متحول شده‌اند.
اگر محمدرضا حسینی در دسترس بود، او وینگر راست تیم می شد ولی او به ویروس کرونا مبتلا شده و رضا میرزایی جایگزین او در دو بازی دوستانه بوده است. در پست وینگر چپ هم رضا دهقانی و محمد محبی در دسترس محرم نویدکیا هستند ولی مصدومیت هایی جزئی داشته اند و شاید سرمربی سپاهان و کادرش به این نتیجه رسیده باشند که در مورد این دو بازیکن ریسک نکنند؛ با این وصف شاید مانند دو بازی دوستانه شاهد حضور یاسین سلمانی جوان در این پست باشیم و شاید هم با رسیدن محمد محبی به مرز آمادگی، این بازیکن جوان به ترکیب اصلی برسد.
در پست مهاجم هدف، سجاد شهباززاده، استنلی کی روش و محسن الغسانی در دسترس نویدکیا قرار دارند. حضور شهباززاده و کی روش بسیار محتمل تر از حضور مهاجم عمانی سپاهان به نظر می رسد.

 

ترکیب احتمالی طلایی پوشان؛
پیام نیازمند- امید نورافکن، عزت پورقاز، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی کیانی، سروش رفیعی، محسن مسلمان، رضا میرزایی، محمد محبی و استنلی کی روش.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djpnj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افاضلی: سلامتی بازیکنان از همه چیز مهم‌تر است، ما ربات نیستیم


تکلیف صعود و سقوط تیم ها باید در زمین مسابقه مشخص شود
رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک؛