تاریخ انتشار: 1399/07/03 16:40
کد خبر: 54525

فکری: هواداران نساجی به ما انرژی مثبت بدهند

محمود فکری بعد از عملکرد خوبش با نساجی در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم ، حالا این تیم را برای فصل جدید آماده می کند.
فکری: هواداران نساجی به ما انرژی مثبت بدهند

 نساجی بعد از حضور محمودفکری نمایش خوبی داشت و در نهایت فصل را در رتبه نهم به پایان رساند. با این حال در پایان فصل موج جدایی تعدادی از بازیکنان مطرح این تیم باعث نگرانی هواداران نسبت به آینده تیم محبوبشان شد. علی شجاعی، حسین ماهینی، رحمان جعفری، عرفان معصومی، علی اصغر عاشوری، علیرضا حقیقی، محمد میری و محمد عباس زاده بازیکنانی بودند که از نساجی جدا شدند اما فکری با انجام چند خرید مثل مهردادبایرامی، ایوب کلانتری، فردین عابدینی ، شاهین مجیدی، مصطفی نوروزی و امیرمهدی جانملکی خیلی زود سعی کرد توازن لیستش را حفظ کند.


او بعد از اولین بازی تدارکاتی نساجی که با پیروزی این تیم برابر ماشین سازی همراه بود گفت:" از هفته گذشته تمرینات را شروع کردیم. می توانم بگویم تقریبا همه تیم ما عوض شده است. تیم خوبی بستیم و جوانان و با تجربه های خوبی را جذب و آماده سازی را شروع کردیم."


فکری اضافه کرد:" هر هفته بازی تدارکاتی در برنامه مان گذاشتیم که انشالله جلو برویم و ببینیم خدا چه می خواهد. تیم خوبی را جمع کردیم و انشالله با تمرینات و بازیهای تدارکاتی خوب تیم قدرتمندی را برای فصل جدید آماده کنیم."


سرمربی تیم نساجی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به نگرانی هواداران از خروج بازیکنان خوب فصل گذشته گفت:" طرفداران نساجی خیالشان از بابت تیم راحت شود. تیم اگر درست و سالم بسته شود بازیکن خوب و باکیفیت در فوتبال ما زیاد هست. می توانیم بازیکنان با کیفیتی بگیریم. خداراشکرتا الان بازیکنان خوبی گرفتیم. با توجه به درخششی که در ده بازی فصل قبل داشتیم خیلی از بازیکنانمان به چشم آمدند و مشتری پیدا کردند وبا قرارداد بالا رفتند و امیدوارم موفق باشند."


او ادامه داد:" از این بابت نگرانی  ندارم. تیم خوبی بستیم حتی در سال های آینده هم تیم خوبی است و می تواند آینده نساجی را بسازد. از هواداران می خواهم انرژی خوب به ما بدهند. ما به انرژی مثبت آن ها برای موفقیت نیاز داریم."


فکری در بخش دیگری از صحبت هایش درباره اینکه گفته می شود نساجی فصل بعد را در زمین چمن طبیعی شهر ساری میزبانی می کند گفت:"با توجه به اینکه ورزشگاه وطنی شرایط بازی را ندارد انشالله که زمین چمن طبیعی ساری آمده شود که در چمن طبیعی بازی کنیم. فصل گذشته امتیارات خوبی را در بازی های خانگی از دست دادیم. بازیکنان خودمان هم از چمن مصنوعی راضی نبودند. امیدوارم هرچه زودتر چمن طبیعی قائمشهر آماده شود. استادیوم ساری هم آماده باشد می توانیم امتیازات کامل بازی های خانگی را بگیریم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366dly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی آرمان گهر اعلام کرد این تیم برای فصل آینده برنامه دارد