تاریخ انتشار: 1399/07/22 17:41
اختصاصی/وعده صعود بختیاری زاده به هواداران خوشه طلایی؛
کد خبر: 53134

سهراب و آرزویی که تا به امروز محقق نشده است!

سهراب بختیاری زاده در گفت و گو با یکی از رسانه ها وعده صعود با خوشه طلایی ساوه را داده است.
سهراب و آرزویی که تا به امروز محقق نشده است!

به گزارش فرتاک ورزشی،سهراب بختیاری زاده که در این فصل سکاندار هدایت تیم خوشه طلایی ساوه از مدعیان صعود فصل گذشته شده است حالا در گفت و گو با یکی از رسانه های کشور وعده‌ی صعود به لیگ برتر را داده است و گفته: تمام هدف ما صعود به لیگ برتر است و اگر غیر از این بود اصلا به این تیم نمی آمدم. دیدگاه مدیریت و کادرفنی نیز صعود به لیگ برتر است. حتی دومی هم نمی خواهیم.

 

اما سهراب بختیاری زاده در حالی این وعده را به هواداران پرشور ساوجی داده است که فصل گذشته وقتی تیم شهر خودرو مشهد را تحویل گرفت این تیم از مدعیان جدی کسب سهمیه آسیایی بود اما در پایان با کسب نتایج ضعیف و حتی عدم پیروزی در یک‌ مسابقه تیم را به رتبه ششم رساند تا از این تیم اخراج شود.

 

بختیاری زاده که هیچ گاه در قامت سرمربی موفق به صعود یا کسب رتبه های بالای جدول نشده است حالا حرف از صعود می‌زند که این نشان می‌دهد او برای این فصل قصد دارد آرزویی که تا به امروز هیچ گاه نزدیک به آن نشده است را عملی کند.

 

بختیاری زاده حتی در مصاحبه اخیر خود نسب به جدایی بازیکنان بسیاری از تیم خوشه طلایی ساوه گفته است:بله متاسفانه ۱۳٫۱۴ بازیکن از تیم رفتند ولی خدا رو شکر که بازیکنان مد نظر را جذب کردیم. پس این صحبت ها نشان دهنده این است که سهراب بختیاری رضایت کامل از بسته شدن تیمش دارد و حالا باید منتظر ماند و دید مدافع سابق خوش آتیه تیم ملی کشورمان در قامت سرمربی کری تیم خوشه طلایی ساوه چه خواهد کرد.

*گزارش از امیرحسین نیری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmbdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای عجیب زنوزی در خصوص علت جدایی دنیزلی