تاریخ انتشار: 1399/07/23 18:29
کد خبر: 53065

تیم فوتبال تراکتور دربی آذربایجان را با برد پشت سر گذاشت

عصر امروز بازی دوستانه بین دو تیم محبوب آذربایجان برگزار و تراکتور موفق شد تا مهمان خود یعنی ۹۰ ارومیه را پشت سر گذارد.
تیم فوتبال تراکتور دربی آذربایجان را با برد پشت سر گذاشت

برای تیم 90 در این دیدار، رضا منصوری، محمدرضا شیرزادی، علی سلیمانی، اکبر صفرزاده، علی بشیری، آرمان سوداگر، هادی آقازاده، عماد علیپور، محمد رستمی زاد، صیاد کوکبی و آرمین مصطفوی به عنوان کاپیتان به میدان رفتند.

از آن سو محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، وفا هخامنش، اکبر ایمانی، میثم تیموری، ابوالفضل پورشیخ، رضا شکاری، مهدی تیکدری، مهدی ببری، میلاد فخرالدینی و محمد قنبری در ترکیب تراکتور جای گرفتند.

در نیمه نخست این دیدار توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازیکنان با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم و در اوایل بازی، آرمین مصطفوی کاپیتان 90 ارومیه دچار مصدومیت شد و سرمربی این تیم علی اصغر شیردل را به جای او به زمین فرستاد.

در ادامه، بازیکنان تراکتور با گل مهدی تیکدری صاحب اولین گل خود شدند، چند دقیقه بعد داور مسابقه یک پنالتی به نفع تیم میزبان گرفت و باز هم شاگردان منصوریان با شوت سعید مهری به گل رسیده و بازی دو بر صفر به نفع قرمزپوشان شد.

علیرضا منصوریان در ادامه دست به تعویض زد و حبیب فرعباسی را به جای محمدرضا اخباری درون دروازه تراکتور جای داد، سپس اوکاچا حمزویی به جای شکاری و سعید واسعی به جای ببری وارد میدان شدند.

بازی همچنان در دو زمین در حال پیگیری بود که در ادامه باز هم ترکیب تراکتور تغییر کرد و محمدجواد ملایی به جای ابوالفضل پورشیخ وارد بازی شد و چند از چند دقیقه نیز عرفان سیدی به جای محمد قنبری در میدان حضور یافت.

در دقایق پایانی این دیدار تیم 90 ارومیه توانست یکی از گلهای خورده خود را توسط رضا نجاری جبران کند اما در ادامه باز هم تراکتوری ها با گل زنی سعید مهری نتیجه را سه بر یک به نفع خود به پایان بردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qemea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی تیم امید و میانمار در پایان نیمه اول