تاریخ انتشار: 1399/08/14 18:01
کد خبر: 51656

مسی ها حاضر به رقابت دوستانه نشدند؛ بیانیه باشگاه هوادار پیرامون لغو دیدار دوستانه با مس کرمان

دیدار تدارکاتی هوادار و مس از سوی نارنجی پوشان لغو شد!
مسی ها حاضر به رقابت دوستانه نشدند؛ بیانیه باشگاه هوادار پیرامون لغو دیدار دوستانه با مس کرمان

به نقل از رسانه رسمی باشگاه هوادار، بنفش پوشان تهرانی که پیرو درخواست رسمی باشگاه مس مصاف با کرمانی ها را از هفته ها قبل در برنامه دیدارهای تدارکاتی خود گنجانده بودند،پس از تحمل ناهماهنگی های فراوان در نهایت یک روز مانده به زمان برگزاری این دیدار،با عذرخواهی کرمانی ها و خبر لغو این جدال دوستانه رو به رو می شوند!

اما خبر لغو دیدار مذکور در حالی از سوی مسی ها به اطلاع مسئولان هوادار می رسد که تا روز گذشته سرمربی نارنجی پوشان بر برگزاری این دیدار تاکید داشته است تا مشخص نشود دقیقا چه کسی این مجموعه را رهبری می کند!

کرمانی ها ابتدا زمان دیدار را از روز چهارشنبه به روز پنج شنبه موکول کرده و پس از رسانه ای شدن موضوع و برخلاف توافق قبلی،این بار تغییر محل برگزاری دیدار از ورزشگاه شهدای اسلامشهر به زمین رضی آباد شهریار را درخواست می کنند!

در نهایت ظهر امروز و بیست و چهار ساعت مانده تا زمان برگزاری این دیدار،با آوردن بهانه هائی چون مصدومیت چندین بازیکن خود،نوبت شرکت تعدادی از آن ها در تست های پزشکی ایفمارک،بازگشت فوری به کرمان،مخالفت مدیر عامل باشگاه و...رسما از برگزاری این جدال دوستانه انصراف داده تا شائبه واهمه کرمانی ها از شکست احتمالی در یک دیدار صرفا دوستانه که خود آن ها ابتدا درخواست برگزاری آن را داده بودند تقویت شود!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emo9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی ها تست پزشکی دادند

شهید اورکی اسلامشهر ۱۱ بازیکن جدید جذب کرد + عکس
با شروع نقل و انتقالات در لیگ دسته سوم کشور؛


پیام سنگربان اول تیم ملی
نیازمند نتیجه شایستگی خود را خواهد دید