تاریخ انتشار: 1399/08/22 20:16
محمد نصرتی:
کد خبر: 51058

پارس جنوبی جم جز مدعیان صعود هستیم/از تاخیر لیگ یک خوشحال هستیم

محمد نصرتی سرمربی فصل جدید باشگاه پارس جنوبی جم اعتقاد دارد نتایج بازی های دوستانه تیمش در هفته های اخیر ملاک مناسبی برای ارزیابی این تیم نیست.
پارس جنوبی جم جز مدعیان صعود هستیم/از تاخیر لیگ یک خوشحال هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی،محمد نصرتی پیرامون نتایج ضعیف این تیم در دیدار های تدارکاتی.اظهار داشت:وضعیت تیم خوب است و با توجه به اینکه از فصل گذشته حتی یک بازیکن هم در تیم ماندگار نشده اما روند تیم بسیار خوب پیش رفته ،سعی کردیم با تیمهای قوی و آماده بازی کنیم تا نواقص تیم مشخص شود و من اعتقاد دارم اگر این ایرادات حالا نمایان شود بهتر است.

نصرتی تصریح کرد:تیم در حال شکل گیری است ولی در یکی دو پست همچنان به دنبال بازیکن با کیفیت هستیم.درون دروازه  به دنبال یک گلر با تجربه هستیم.بازی مقابل هوادار خیلی خوب بود ،این تیم سال گذشته و در نیم فصل دوم بهترین تیم لیگ یک بود و حالا با کمترین تغییر وارد بازی های امسال شده ولی در بازی مقابل این تیم مالکیت توپ با ما بود.

سرمربی پارس جنوبی جم افزود:بازی دوستانه محک دوستانه بسیار خوبی برای ما بود و ترسی از شکست در بازی های اینچنینی نداشتم.مقابل فولاد آماده یا نود ارومیه و حتی مس کرمان بدون ترس وارد شدیم و خوشحالم تیمم محک خوبی خورد.در بازی مقابل تیم لیگ سه ای هم از بازیکنان امید و زیر 23 استفاده کردم که در نیمه اول با سه گل پیروز شدیم ولی در نیمه دوم بازیکنان تستی را استفاده کردیم.طبیعی است در این بازی دوستانه بازیکنان جوان را استفاده کنیم.

نصرتی تاکید کرد:سال گذشته با گل ریحال 21 هفته بدون شکست را پشت سر گذاشتیم و شاید تا کنون در لیگ برتر و لیگ یک چنین رکوردی ثبت نشده باشد.هیچ ایرادی ندارد در بازی های دوستانه شکست بخوریم مگر امتیازی از ما کسر می شود ؟این نکته را در نظر بگیرید که از تیم پارس سال گذشته، فقط سینا حاجی وند باقی مانده که بازی نکرده است به همین دلیل ما یک تیم نوپا را آماده کرده ایم.همین حالا سه بازیکن امید و بومی را کم کم بازی میدهم تا به جو تیم آشنا شوند و یقین بدانید آینده این تیم خواهند بود.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران که امسال روی نیمکت پارس جنوبی نشسته ،در مورد اینکه بازی های لیگ یک عقب افتاده خوشحال سات یا خیر اینگونه پاسخ داد:صد در صد خوشحالم که یک هفته دیگر بازی ها عقب افتاد به این دلیل که ما تنها یک ماه است تمرین میکنیم.

 

سرمربی پارس با اشاره به اینکه تیمش مدعی صعود خواهد شد ادامه داد:اگر دو یا سه تیم مدعی اصلی صعود باشند یکی از آنها پارس جنوبی جم خواهد بود .در این بازی های دوستانه مقابل تیمهای مدعی بالاخره رقیبان را از نزدیک دیدیم و عیار همه مشخص شد.این را باید اضافه کنم که تماشاگر یک موهبت است و امیدوارم کرونا زودتر برود تا در حضور هوادارنمان بازی کنیم.بخصوص که تیم ما روی زمین بازی میکند و البته زمین چمن جم هم شکر خدا کیفیت خوبی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmgvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسدی:  دست برانکو درد نکند که به ما بازی می‌دهد