تاریخ انتشار: 1399/09/04 21:24
کد خبر: 50171

خطیبی: حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

سرمربی تیم آلومینیوم سازی اراک گفت: آلومینیوم اراک حرف‌های زیادی برای گفتن در لیگ برتر دارد.
خطیبی: حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

رسول خطیبی عصر امروز در نشست خبری دیدار هفته سوم مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: در هفته اول رقابت ها شرایطی که برای ما متصور بود عملیاتی نشد و روند کلی تیم و باشگاه مطلوب و رضایت بخش نبود اما در هفته دوم و در دیدار مقابل سپاهان روند رو به رشدی داشتیم و تلاش ما این است که در دیدار مقابل مس رفسنجان این حرکت رو به جلو را ادامه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در بازی خانگی تنها هدف کسب 3 امتیاز است افزود: با اینکه تیم مس رفسنجان از چند بازیکن  تاثیرگذار و همچنین کادر فنی خوب برخوردار است و ترکیبش زودتر از آلومینیوم بسته شده اما از تمام توان خود برای به دست آوردن این 3 امتیاز ارزشمند بهره خواهیم برد. 

سرمربی آلومینیوم اراک افزود: پس از پایان هفته نخست چند بازیکن جدید به تیم اضافه شده اند که در این مدت تلاش کرده ایم همه بازیکنان را به بالاترین سطح آمادگی و هماهنگی برسانیم و امیدواریم بتوانیم در زمین مسابقه از حریف بهتر ظاهر شویم.

خطیبی با اشاره به آنالیز دقیق مس رفسنجان برای دیدار فردا تصریح کرد: نقاط ضعف و قدرت این تیم را شناسایی کرده ایم و برای کسب 3 امتیاز پای به میدان خواهیم گذاشت ضمن اینکه خوشبختانه هیچ مصدومی برای دیدار فردا نداریم و فقط محمد علینژاد بدلیل محرومیت نمی تواند تیم را همراهی کند. 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تقویت دروازه تیم عنوان کرد: دروازبان ها نیز جزئی از بازیکنان تیم هستند و نقش کلیدی را در تیم ها ایفا می کنند در تیم آلومینیوم نیز 4 دروازبان خوب و جوان حضور دارند که هدف هر گلری بتواند شایستگی خود را به نمایش بگذارد و با تیم وفق پیدا کند در تیم استفاده خواهد شد.

سرمربی آلومینیوم همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص وضعیت کرونایی و فعالیت لیگ های فوتبال گفت : باتوجه به شرایط موجود و ماندن افراد در خانه طبیعتا تفریحات نیز کاهش پیدا کرده بنابراین احساس می کنم فوتبال میتواند بخشی از این اوقات فراغت افراد را در منزل پر کند و هیجان را به خانه ها بازگرداند. 

خطیبی تصریح کرد: باتوجه به اجرای پروتکل های ابلاغی و اجرای سختگیرانه این دستورالعمل ها امکان ادامه بازی ها وجود دارد و قطعا تیم آلومینیوم نیز حرف های زیادی در لیگ برتر برای گفتن خواهد داشت.

گفتنی است از هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور تیم آلومینیوم اراک در روز چهارشنبه پنجم آذرماه ۹۹  ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه امام خمینی (ره) پذیرای مس رفسنجان خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbakz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی سوانسی-منچستریونایتد