تاریخ انتشار: 1399/09/05 18:03
کد خبر: 50107

مرزبان: اعتقاد قلبی محرم فقط فوتبال مالکانه نیست

علیرضا مرزبان می گوید سپاهان باید طوری نتیجه بگیرد که از همین هفته های ابتدایی در کورس قهرمانی قرار داشته باشد.

علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر تراکتور در رابطه با این بازی در نشست خبری بیان کرد: خوشحالم بعد از مدت ها که ایران نبوده ام، به تبریز آمده ام. از قدرت تراکتور آگاهی داریم، که این تیم کیفیت خیلی خوبی دارد. این تیم 2 امتیاز در دو بازی گذشته گرفته ولی تیمی است که سالیان سال است که در رده های بالا بازی می کند. بازی سختی مقابل تراکتور خواهیم داشت و امیدوارم بازی زیبایی باشد.

او ادامه داد: محرم با توجه به اینکه خارج از ایران و اروپا بازی کرده و فوتبال آلمان و اروپا را خیلی خوب می شناسد. اعتقاد قلبی محرم فقط به فوتبال مالکانه نیست. فوتبال در شرایط خاص خودش، به ابراز و استراتژی های خاص خودش نیاز دارد. ما روی این زمینه ها کار کرده ایم. سرعت انتقال بازی برای ما اهمیت زیادی دارد. در کنار آن فوتبال مالکانه و سایر مسائلی که امروز دنیای فوتبال امروز عرضه می کند، را به محرم عرضه کرده ایم و در حال کار روی آنها هستیم.

مرزبان در پاسخ به این سوال که سپاهان ایده آل را از چه هفته ای خواهیم دید، توضیح داد: ما چون وقت زیادی نداریم، باید هر هفته باید کیفیت خوبی ارائه بدهیم، تا نوید روزهای خوبی را بدهیم. ما هر روز باید نتایج خوبی بگیریم تا در میان این فصل باقی بمانیم.

از مربی سپاهان در رابطه با محروم ها و مصدومان تیم پرسیده شد که او بیان کرد: ما محروم نداریم. همه مصدومان ما بازگشته اند ولی شرایط بازی ندارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djopq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریبا: اهمیت دربی در بازی‌های دوستانه هم کم نمی‌شود