تاریخ انتشار: 1399/09/07 22:41
کد خبر: 49930

رحمتی: داور در پیروزی ما مقابل نساجی نقشی نداشت

کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال سایپا معتقد است، پیروزی این تیم برابر نساجی مازندران به دلیل عملکرد فنی بهتر نانجی‌پوشان بوده، نه اشتباهات داوری.
رحمتی: داور در پیروزی ما مقابل نساجی نقشی نداشت

کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با اتفاقات دیدار تیمش برابر نساجی مازندران، که در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر در دستگردی برگزار شد و با شکست شاگردان وحید فاضلی خاتمه یافت، در گفتگو با "ورزش سه" حرف هایش را اینطور آغاز کرد و گفت: مدیریت، کادرفنی و بازیکنان باشگاه نساجی درمورد بازی با ما صحبت های زیادی انجام داده‌اند؛ چه بسا این حرف های احساسی جهت راضی نگه داشتن هواداران بیان شده باشد، ولی در آرامش می توانند با منطق بهتری حقیقت را عنوان کنند. این صحبت ها به گونه ای بود که علت پیروزی ما را مسائل داوری عنوان کردند، در حالی که تمام صحنه هایی که آنان معترض بودند، در صفحه اینستاگرام باشگاه منتشر شده و نشان می دهد حق کسی خورده نشده و اظهارات آن ها حقیقت ندارد و کاملا روشن است داوری در پیروزی ما دخیل نبوده است.


وی در ادامه با اشاره به نمایش فنی تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: تیم ما در بخش مالکیت و حمله شرایط بهتری را نسبت نساجی به وجود آورد و توانستیم با شایستگی به سه امتیاز برسیم. این هجمه ای که عوامل باشگاه نساجی بعد از دیدار با ما به وجود آوردند، دلیلش شاید اشتباهات داوری در دیدارهای قبل بود.


مربی نارنجی پوشان ادامه داد: در بازی با تراکتور داور اشتباه تاثیرگذاری علیه نساجی داشت. همین موضوع هم باعث شد، آن ها با ذهنیت وارد بازی شوند، که شاید حق آن ها تضعیف شود. اما اصلا اینطور نبود چون صحنه بحث برانگیزی در این بازی شاهد نبودیم. امیدوارم نساجی با کادر جوان و بازیکنان خوب خود بیش تر تمرکزشان روی مسائل فنی باشد تا بتوانند در ادامه نتایج مطلوبی کسب کنند.


رحمتی در پایان حرف هایش را با صحبت در مورد شرایط سایپا در فصل بیستم لیگ برت خاتمه داد: در طی این دو ماه که با باشگاه سایپا سپری کردیم سعی بر این داشتیم کارهای تاکتیکی را انجام دهیم و همچنین کارهای بدنی نیز را در قالب تاکتیک صورت دهیم. فلسفه ای که ابراهیم صادقی در باشگاه ایجاد کرده استعدادیابی و جوانگرایی است.در تمامی هفته ها حداقل 5 یا 6 بازیکن زیر 23 سال داخل زمین داریم که حتی بعضی از آن ها سن خیلی کمی دارند. با تغییر سبکی که کادرفنی این فصل لحاظ کرده هرچه جلوتر می رویم به فوتبالی که خودمان مدنظر داریم نزدیکتر می شویم.می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbv69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مهاجری: امیدوارم فردا بتوانیم شادی را به مردم قائمشهر برگردانیم